بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
صادرات سالانه یک هزار و ۵۰۰ قطعه ریخته گری به شرکت بلاروسی
براساس این تفاهم نامه، ایران خودرو با تولید چندین قطعه ریخته‌گری برای شرکت اپتیماتک، به تأمین کننده این شرکت بلاروسی تبدیل می‌شود.
کد خبر : ۲۶۱۷۸۳

صادرات سالانه یکهزار و ۵۰۰ قطعه ریخته گری به شرکت بلاروسی

بورس نیوز: براساس این تفاهم نامه، ایران خودرو با تولید چندین قطعه ریخته‌گری برای شرکت اپتیماتک، به تأمین کننده این شرکت بلاروسی تبدیل می‌شود. آغاز این همکاری با تأمین دو قطعه خواهد بود و به تدریج تعداد قطعاتی که گروه صنعتی ایران‌خودرو برای شرکت اپتیماتک تأمین می‌کند، افزایش خواهد یافت.

میزان سفارش در ابتدای کار، ماهانه ۱۲۵ تن خواهد بود و به مرور سالانه به هزار و ۵۰۰ تن خواهد رسید.

رئیس اداره صادرات قطعات ایران خودرو در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه گفت: همه مراحل طراحی قالب‌ها و مدلینگ‌ها در ایران انجام می‌شود و پس از تأیید نمونه‌های اولیه و یک روز خط، تولید انبوه آن‌ها آغاز خواهد شد و به شرکت اپتیماتک صادر می‌شود.

آقای محمدرضا فلسفی افزود: قطعاتی که به موجب تفاهم میان ایران‌خودرو و شرکت اپتیماتک تولید می‌شود، قطعات مربوط به خودرو‌های عرضه شده به بازار روسیه است.

نماینده شرکت اپتیماتک نیز در این‌باره گفت: این شرکت در بازار روسیه و بلاروس فعالیت می‌کند و برای خطوط تولیدی بزرگ بسیاری از خودروسازان در این دو کشور قطعه تأمین می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در همکاری با ایران خودرو بتوانیم تولید باکیفیت‌تری داشته باشیم و قطعات لازم را برای خطوط تولید خودروسازان تأمین کنیم.

نماینده شرکت اپتیماتک افزود: تمام تلاش خود را برای مطرح کردن شرکت ایران خودرو در روسیه و بلاروس انجام خواهیم داد.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

تداوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه به مصلحت نیست

ارسال نظر