بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
در بازارهای مالی اتفاق افتاد؛

روند ریزشی قیمت نقره برای سومین روز

روند ریزشی قیمت نقره برای سومین روز
اگر خرس‌ها بتوانند افت ۰.۴۳ درصدی قیمت روز سه شنبه را حفظ نمایند، قیمت این فلز گرانبها برای سومین روز متوالی ریزشی خواهد بود؛
کد خبر : ۲۶۱۸۷۳

روند ریزشی قیمت نقره برای سومین روز

بورس نیوز: بازار‌های مالی همچنان تحت تاثیر سخنرانی تند و جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در جریان برگزاری سمپوزیوم جکسون هول بوده و وضعیت خوبی ندارند. فلزات گرانبها نیز به دلیل همین سخنان و همچنین آماز ضعیف اقتصادی چین، تبدیل به کالا‌های سرمایه گذاری بدون بازده در برابر دلار قدرتمند آمریکا شده و همچنان دچار افت قیمت شدید هستند.

اما در خصوص نقره، اگر خرس‌ها بتوانند افت ۰.۴۳ درصدی قیمت روز سه شنبه را حفظ نمایند، قیمت این فلز گرانبها برای سومین روز متوالی ریزشی خواهد بود؛ ریزشی که از روز جمعه، همزمان با سخنرانی جروم پاول به میزان ۱.۸۱ درصد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

از دیدگاه تکنیکال، عدد ۱۸.۶۴۹ دلار همچنان محوری اساسی برای شکست خرس‌ها به حساب می‌آید. حفظ یا عدم حفظ این سطح قیمت می‌تواند در سرنوشت نقره طی روز‌های آتی نقشی حیاتی ایفا نماید.

این سطح قیمت بالاترین سطح ۲۵ فوریه سال جاری بوده و شکست آن در ۱۰ جولای صورت گرفت. اکنون نیز شکست این سطح مهم منجر به ریزش قیمت تا ناحیه حمایت ۱۸.۱۴۱۹۱ (کمترین سطح قیمت ۱۴ جولای) خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر