بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت:

امکان فروش بلیت هوایی اربعین فقط از ایرلاین ها

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: فروش بلیط‌ های اربعین فقط از طریق سایت‌های خود ایرلاین‌ها صورت می‌گیرد و آژانس‌های هواپیمایی فروش بلیط نخواهند داشت.
کد خبر : ۲۶۱۹۶۹

امکان فروش بلیت هوایی اربعین فقط از ایرلاین ها

بورس نیوز: شهریار افندی زاده، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای تسهیل در تردد زائرین اربعین، اظهار کرد: در حمل و نقل ریلی افزایش قیمتی وجود نخواهد داشت و با تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت رفت و برگشت تهران – نجف و تهران – بغداد از ۱۵ شهریورماه ۶ میلیون تومان تعیین شد که نسبت به قیمت‌های قبل، کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در بخش حمل و نقل جاده‌ای هم با جابه‌جایی حدود ۱/۵ میلیون زائر اربعین در ناوگان حمل و نقل عمومی و حدود ۳ میلیون نفر در بخش حمل و نقل شخصی روبه‌رو هستیم.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: ما نرخ همه انواع بلیت‌ها را در پایانه‌ها درج کرده‌ایم و همچنین تاکید شده که اتوبوس‌ها به هیچ عنوان نباید دربستی باشند و با متخلفان برخورد می‌شود.

افندی زاده افزود: فروش بلیط‌ های اربعین فقط از طریق سایت‌های خود ایرلاین‌ها صورت می‌گیرد و آژانس‌های هواپیمایی فروش بلیط نخواهند داشت.

وزیر راه و شهرسازی از الزام صدور بلیط برای زائران خبر داد و عنوان کرد: چنانچه زائری شکایتی در این رابطه دارند، می‌تواند با مراجعه به مدیرانی که در سازمان پایانه‌ها مستقر هستند یا با تماس با تلفن گویا ۱۴۱ شکایت خود را مطرح کند.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
قیمت بلیت اتوبوس های اربعین مشخص شد
نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور:

قیمت بلیت اتوبوس های اربعین مشخص شد

اعلام اسامی صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران
مدیرعامل بازار متشکل ارز ایران گفت:

اعلام اسامی صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران

ارسال نظر