بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
وزارتخانه ها ملزم به ساخت مسکن کارکنان شدند
وزیر راه و شهرسازی گفت: با تمامی وزارت‌خانه‌های کشور در قالب قراردادی توافق شد تا از طریق اراضی خود دستگاه‌ها اقدام به ساخت مسکن برای کارکنان خود کنند و در صورت نداشتن زمین، وزارت راه وشهرسازی اراضی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا اقدام به ساخت مسکن کنند.
کد خبر : ۲۶۲۰۱۸
نویسنده :
مینا علیزاده

وزارتخانه ها ملزم به ساخت مسکن کارکنان شدند

بورس نیوز: رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: امروز شورای عالی مسکن با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد. در این جلسه در باره نحوه تامین مسکن برای دهک‌های پایین مانند افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد تصمیم گیری شد و مقرر شد دولت کمک کند تا سهم وام این بخش از محل صندوق ملی مسکن پرداخت شود.

به گفته وزیر راه وشهرسازی، ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای کمیته امداد و بهزیستی در دست ساخت است و تا یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: برای دهک‌های یک تا سه، موضوع کمک دولت برای پرداخت وام در جلسه بعدی بررسی می‌شود.

قاسمی بیان کرد: با تمامی وزارت‌خانه‌های کشور در قالب قراردادی توافق شد تا از طریق اراضی خود دستگاه‌ها اقدام به ساخت مسکن برای کارکنان خود کنند و در صورت نداشتن زمین، وزارت راه وشهرسازی اراضی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا اقدام به ساخت مسکن کنند. این برنامه ساخت واحد‌های مسکونی ظرف یک تا دو سال آینده اجرایی می‌شود و این طرح در قانون نهضت ملی مسکن قرار دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر