بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا ۲۷ مهر برگزار می‌شود
اولین اجلاس «تجارت محصولات کشاورزی و غذا» چهارشنبه ۲۷ مهر در اتاق ایران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این همایش ثبت‌نام کنند.
کد خبر : ۲۶۲۱۴۰

اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا ۲۷ مهر برگزار می‌شود

بنابر اعلام رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران، امکان ثبت‌نام برای حضور در اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا که قرار است چهارشنبه ۲۷ مهر در اتاق ایران برگزار شود، فراهم است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان از مباحث این اجلاس بهره ببرند.

محسن امینی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران به ارائه جزئیاتی پیرامون نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و مواد غذایی پرداخت و با اشاره به تاریخ برگزاری این اجلاس گفت: اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا، چهارشنبه ۲۷ مهر در اتاق ایران برگزار می‌شود.

این فعال اقتصادی محور‌های این اجلاس را در سه بخش تأمین مالی نوین، شبکه‌سازی بازار و صادرات هدفمند، خلاصه کرد و گفت: در این همایش از فعالان اقتصادی حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی دعوت شده و قرار است با مشارکت این افراد در چارچوب نشست‌های تخصصی و جلسات هم‌اندیشی موضوعات مهم کشاورزی مطرح و بررسی شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران ضمن اشاره به امکان حضور رایگان علاقه‌مندان به دو صورت مجازی و حضوری در این اجلاس، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۱۶۷۲۷ تماس بگیرند.

بر اساس اظهارات امینی به منظور بررسی و پیشبرد هرچه بهتر اهداف اجلاس، در این برنامه از سیاست‌گذاران و مسئولان مربوطه هم دعوت می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر