بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
انتظار پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت:مصوبه اخیر در مقایسه با دوره‌های گذشته سریع‌تر به بانک‌های عامل ابلاغ شده و انتظار داریم از هفته آینده پرداخت وام آغاز شود.
کد خبر : ۲۶۲۱۷۸

 

انتظار پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی

بورس نیوز: مجید جودی، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن اظهار کرد: از روز دوشنبه ۱۴ شهریورماه ضوابط پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی به ۹ بانک مربوطه اعلام شد که در مرحله‌ بعد باید بانک‌ها این بخشنامه را به استان‌ها ابلاغ کنند.

وی افزود: با توجه به این‌که دستورالعمل ارجاعی به اضافه توزیع استانی به بانک‌ها اعلام شده بانک‌های عامل باید به واحد‌های استانی خود سهمیه‌ها را اعلام کنند. این فرآیند احتمالا یکی دو روز طول می‌کشد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خاطرنشان کرد:  مصوبه اخیر در مقایسه با دوره‌های گذشته سریع‌تر به بانک‌های عامل ابلاغ شده و انتظار داریم از هفته آینده پرداخت وام آغاز شود.

جودی درباره نحوه دریافت وام توسط متقاضیان گفت: اکثر ثبت نام‌ها صورت گرفته و پرونده‌ها تکمیل شده است. بلافاصله پس از ابلاغ استان، ما متقاضیان را به بانک‌ها معرفی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع می‌دهیم که پرونده آن‌ها به کدام بانک ارسال شده و به آنجا بروند. در مواردی نیز به متقاضیان اعلام می‌کنیم که معرفی‌نامه را از بنیاد مسکن دریافت و به بانک مراجعه کنند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: کسانی که هنوز برای تشکیل پرونده اقدامی نکرده‌اند برای تشکیل پرونده و درخواست وام به بنیاد مسکن منطقه خود مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر