بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
"دیزل" از مقدار فروش ماهانه خود ۲ همت درآمدزایی داشت؛

افزایش مقدار فروش ۶۹۱ دستگاهی "خاور"

افزایش مقدار فروش ۶۹۱ دستگاهی
ایران‌خودرو دیزل در مردادماه از فروش یک هزار و ۴۴ دستگاه محصول تولیدی خود توانست به درآمدی نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان دست یابد.
کد خبر : ۲۶۲۲۵۵

افزایش مقدار فروش ۶۹۱ دستگاهی خاور+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت ایران‌خودرو دیزل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع مقدار فروش محصولات تولید خود طی این دوره را برابر با یک هزار و ۴۴ دستگاه اعلام کرد، از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز موفق به فروش ۳ هزار و ۷۷۲ دستگاه در بازار داخل کشور شد.

ایران‌خودرو دیزل در مردادماه از فروش یک هزار و ۴۴ دستگاه محصول تولیدی خود توانست به درآمدی نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان دست یابد و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز از مقدار فروش ۳ هزار و ۷۷۲ دستگاه محصولی که به فروش رساند ۶ هزار و ۶۳۴ میلیارد تومان درآمدزایی داشت.

افزایش مقدار فروش ۶۹۱ دستگاهی خاور+بورس نیوز


میانگین مقدار فروش محصولات خاور طی ۴ ماه سپری‌‎شده از ابتدای سال مالی برابر با ۶۸۳ دستگاه است، گفتنی است که در مردادماه مقدار فروش این شرکت دیزلی نسبت به میانگین ماهانه طی ۴ ماه گذشته ۵۳ درصد افزایش را به دنبال داشت، مقدار فروش ماهانه ایران‌خودرو دیزل نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۹۶ درصد فروش را تجربه کرده است.

فروش ماهانه این شرکت تولیدکننده خودرو‌های سنگین در دوره مشابه سال گذشته برابر با ۳۵۳ دستگاه در ماه بود اما؛ در سال جاری این مقدار فروش با افزایش ۶۹۱ دستگاه همراه بود، مقدار فروش تجمیعی این شرکت نیز در مقایسه با سال گذشته ۱۲۸ درصد افزایش پیدا کرد.

پرفروش‌ترین محصول ایران‌خودرو دیزل که در مردادماه مورد تقاضا قرار گرفت متعلق به «کامیون سنگین» با ۸۷۹ دستگاه بود که ۸۴ درصد از بازار این شرکت را در مردادماه به خود اختصاص داده بود، از فروش ۸۷۹ دستگاه کامیون سنگین در پایان مردادماه یک هزار و ۶۳۳ میلیارد تومان درآمدزایی از سوی خاور شکل گرفت.

محصولاتی که "خاور" در مردادماه موفق به فروش آن‌ها شد شامل اتوبوس، ون و پیکاپ، مینی بوس و کامیون سنگین بود، همان‌طور که گفته کامیون سنگین بیشترین فروش را به خود اختصاص داد و پس از آن نیز ون و پیکاپ عمده‌ترین مقدار فروش را با ۱۲۸ دستگاه به خود اختصاص داد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر