بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
قیمت منصفانه «ریسپکت» نشانه احترام به مشتری است
قیمت ریسپکت به عنوان تازه‌ترین محصول گروه بهمن در دسته سدان ۷۳۷ میلیون تومان اعلام شد.
کد خبر : ۲۶۲۴۰۳

قیمت منصفانه «ریسپکت» نشانه احترام به مشتری است

بورس نیوز: شرکت بهمن موتور صبح امروز در نشست خبری آنلاین خود زمان عرضه و قیمت سدان لوکس ریسپکت را اعلام کرد. در این نشست خبری امیر میرمنصف مدیر سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن قیمت سدان ریسپکت را ۷۳۷ میلیون تومان و زمان عرضه آن را اواخر مهر ماه اعلام نمود البته قیمت این خودرو با احتساب کلیه هزینه‌ها اعلام شده است و شامل یک سال رایگان و ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است.

طبق گفته مدیران این خودروسازی پیش‌بینی کردند تا پایان سال ۱۴۰۱ تعداد پنج هزار دستگاه از خودروی ریسپکت راهی بازار گردد. به نظر می‌رسد مزیت نسبی این خودرو نسبت به سایر همتایان خود در بازار، کیفیت و قیمت مناسب آن باشد.

مدیران این پروژه در خصوص خدمات پس از فروش ریسپکت اعلام کردند که این خودرو قرار است با پنج سال گارانتی یا ۱۵۰ هزار کیلومتر به دست مصرف کننده برسد.

ریسپکت تازه‌ترین محصول بهمن با موتور ۱۵۰۰ توربو شارژ و با سطح آلایندگی یورو ۶، مصرف سوخت ۷.۶، فرمان برقی برقی EPS و همینطور سیستم ترمز ABS+EBD و شش کیسه‌های هوای راننده و جانبی است.

قیمت مقرون به صرفه ریسپکت در شرایطی است که این خودرو دارای امکاناتی نظیر صندلی برقی، شارژر وایرلس، گرمکن صندلی سرنشین با قابلیت تنظیم جهت، صندلی برقی راننده، سانروف، برف پاک کن ژله‌ای، آینه داخلی ضد تابش نور، چراغ LED و چراغ مه شکن، دوربین ۳۶۰ درجه ۳D و ۴K و... است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر