بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
قرارداد لغو‌شده و محموله‌هایی که از کشتی تخلیه شد؛

تأثیر لغو قرارداد بر درآمد صادراتی "فخوز"

تأثیر لغو قرارداد بر درآمد صادراتی
نرخ فروش «بلوم و بیلت صادراتی» در مردادماه نزدیک به ۱۴ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت و همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش پیداکرده است.
کد خبر : ۲۶۲۴۶۶

بورس نیوز:

فولاد خوزستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود به دست آورد مبلغی بالغ‌بر ۲ هزار ۶۴۶ میلیارد تومان بود و همچنین "فخوز" از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه توانست به درآمد تجمیعی ۱۸ هزار و ۱۱۶ میلیارد تومان برسد.

تأثیر لغو قرارداد بر درآمد صادراتی فخوز+بورس نیوز

میزان درآمدی که فولاد خوزستان در مردادماه از فروش محصولات به ثبت رساند مربوط به بازار داخل و خارج از کشور بود، بیشترین درآمدی از فروش محصولات حاصل کرد متعلق به بازار داخل کشور با ۲ هزار و ۵۷۶ میلیارد تومان بود که دربرگیرنده‌ی ۹۷ درصد از درآمد مردادماه این شرکت بود.

شرکت فولاد خوزستان در مردادماه در بخش بازار صادراتی به درآمد ۷۰ میلیارد تومانی رسید و لازم به ذکر است که این شرکت فولادی در سال مالی گذشته از این بازار درآمد ۷۷۴ میلیارد تومانی را به دست آورده بود.

عملکرد درآمدی فولاد خوزستان در مردادماه

درآمد ماهانه‌ای که "فخوز" در مردادماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته که ۳ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشت با کاهش ۲۴ درصدی روبه‌رو بود، همچنین این شرکت فولادی علاوه بر کاهش درآمد ماهانه نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱ درصد اُفت درآمد را تجربه کرد.

فولاد خوزستان از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه از بازار صادراتی میزان درآمدی که شناسایی کرد ۶ هزار و ۷۹۶ میلیارد تومان بود، میزان درآمدی که طی دوره مشابه سال گذشته از این بخش به دست آورد برابر با ۱۱ هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان بود که در ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۱ با کاهش ۴۱ درصدی همراه بود.

تأثیر لغو قرارداد بر درآمد صادراتی فخوز+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که فولاد خوزستان از فروش محصولات خود به دست آورد مربوط به فروش محصول «بلوم و بیلت داخلی» با یک هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان بود که دربرگیرنده ۵۳ درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود، نرخ فروش «بلوم و بیلت صادراتی» در مردادماه نزدیک به ۱۴ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت و همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش پیداکرده است.

فولاد خوزستان در مردادماه محصولی که در بازار صادراتی به فروش رساند مربوط به بلوم و بیلت بود که از آن درآمدزایی ۷۰ میلیارد تومانی داشت و این محصول نسبت به ماه گذشته ریزش درآمد چشمگیری داشت، محموله صادراتی بارگیری شده به کشتی در اواخر تیرماه که آماده ارسال به مشتری خارجی بود، معامله مذکور توسط خریدار لغو شد.

روند فروش محصولات فولاد خوزستان

"فخوز" در مردادماه سال جاری ۲۳۰ هزار تن از محصولات خود را در بازار داخلی صادراتی فروخت که بیشترین مقدار فروش ماهانه مربوط به بازار داخلی با ۲۲۵ هزار تن بود، مقدار فروش تجمیعی این شرکت فولادی طی ۵ ماه گذشته یک‌میلیون و ۳۴۵ هزار تن اعلام شد.

مقدار فروش ماهانه شرکت فولاد خوزستان در مردادماه نسبت به تیرماه ۸ درصد کاهش یافت و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۶ درصدی مواجه بود، همچنین مجموع فروش محصولات "فخوز" از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۷ هزار تن ریزش داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس سازمان خصوصی سازی:

۷ باشگاه فوتبال شفاف سازی کنند

ترافیک در برگزاری مجامع روز آینده
سهامداران روز پر رفت و آمدی در مجامع عمومی خواهند داشت؛

ترافیک در برگزاری مجامع روز آینده

در هفته چهارم خردادماه صورت گرفت:

اختصاص بیشترین فروش بورس کالا به سه شرکت فولادی

معرفی برترین های بورس کالا مطابق ارزش فروش
در هفته منتهی به ۲۰ خردادماه صورت گرفت؛

معرفی برترین های بورس کالا مطابق ارزش فروش

ارسال نظر