بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
درآمد فولاد آلیاژی ایران در مردادماه ۱۴ درصد از میانگین پایین‌تر بود؛

سیر نزولی درآمد‌های "فولاژ" در مردادماه

سیر نزولی درآمد‌های
میزان درآمدی که طی این دوره از سوی "فولاژ" به ثبت رسید ۱۴ درصد از میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته پایین‌تر بوده است.
کد خبر : ۲۶۲۴۷۲

بورس نیوز:

شرکت فولاد آلیاژی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود در این دوره مالی را مبلغی بالغ‌بر ۹۴۲ میلیارد تومان شناسایی کرد و درآمد تجمیعی که فولاژ در ۵ ماه سپری‌شده از سال مالی توانست به دست آورد برابر با ۵ هزار و ۳۳۷ میلیارد تومان بود.

سیر نزولی درآمد‌های فولاژ در مردادماه+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که فولاد آلیاژ ایران در مردادماه کسب کرد از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده "فولاژ" متعلق به فروش محصولات در بازار داخلی با ۸۶۶ میلیارد تومان بود و درواقع می‌توان گفت ۹۲ درصد از کل درآمد‌ها در بازار داخل کشور به‌دست‌آمده است.

عملکرد درآمدی "فولاژ" در مردادماه

فولاد آلیاژی ایران میزان درآمد ماهانه‌ای که در مردادماه ۱۴۰۱ به ثبت رساند، نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش درآمد را مشاهده کرد و این کاهش درآمد برابر با مبلغ ۱۵۱ میلیارد تومان بود، میزان درآمدی که طی این دوره از سوی "فولاژ" به ثبت رسید ۱۴ درصد از میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته پایین‌تر بوده است.

سیر نزولی درآمد‌های فولاژ در مردادماه+بورس نیوز

پرفروش‌ترین محصول این شرکت مربوط به «آلیاژی» با ۷۸۹ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز برابر با ۳۲ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت، این محصول با کاهش درآمدزایی ۲۰ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود و همچنین نرخ فروش آن نیز ۵ درصد اُفت را به دنبال داشت.

مقدار فروش فولاد آلیاژی ایران تا مردادماه ۱۴۰۱

مقدار فروش ماهانه "فولاژ" در مردادماه برابر با ۳۴ هزار تن بود و این مقدار از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده، بیشترین مقدار در بازار داخلی با ۲۸ هزار تن به فروش رسیده است.

"فولاژ" در مردادماه شاهد فروش ۴۳۱ تنی محصولات خود نسبت به ماه گذشته بود، عمده‌ترین فروش ماهانه در اختیار «آلیاژی» با ۲۹ هزار تن بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر