بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
با اعلام بانک پس‌انداز فدراسیون روسیه؛

افتتاح نخستین دفتر مالی اسلامی در روسیه

بانک پس‌انداز فدراسیون روسیه که بزرگترین بانک در روسیه و اروپای شرقی است، از افتتاح اولین دفتر مالی اسلامی در کازان، پایتخت جمهوری تاتارستان تا پایان سال ۲۰۲۲ خبر داد.
کد خبر : ۲۶۲۵۱۰

افتتاح نخستین دفتر مالی اسلامی در روسیه

بورس نیوز: اسبربانک (Sberbank) یا بانک پس‌انداز فدراسیون روسیه که بزرگترین بانک در روسیه و اروپای شرقی است، از افتتاح اولین دفتر مالی اسلامی در کازان، پایتخت جمهوری تاتارستان تا پایان سال ۲۰۲۲ خبر داد.

در بیانیه صادر شده توسط بانک آمده است: تا پایان سال جاری میلادی، اسبربانک، اولین دفتر مالی شریک خود را در کازان افتتاح می‌کند که به مشتریان فردی و شرکتی خدمات می‌دهد.

خدمات این دفتر مالی اسلامی شامل مضاربه، ابزار‌های سرمایه‌گذاری حلال، تامین مالی تجارت، ضمانت‌های بانکی، پرداخت و حساب‌های جاری، علاوه بر خدمات تسویه و نقدی و ... است.

اولگ گانیف، نائب رئیس اسبربانک تاکید کرد که تقاضای دائمی در حال رشدی در تاتارستان برای خدمات تامین مالی اسلامی وجود دارد.

به گفته اولگ، در نتیجه بررسی تقاضای مصرف کنندگان، تصمیم گرفته شد اولین دفتر مالی شریک در کازان افتتاح شود و این اطمینان وجود دارد که به یکی از محبوب‌ترین دفاتر اسبربانک در تاتارستان تبدیل خواهد شد.

او افزود: بر اساس نتایج کار این دفتر آزمایشی، بانک تصمیم به تکرار پروژه و افتتاح مراکز جدید خواهد گرفت.

جمهوری تاتارستان یکی از جمهوری‌های خودمختار فدراسیون روسیه است. پایتخت تاتارستان شهر کازان است. اکثر قریب به اتفاق ساکنان آن، مسلمان سنی مذهب هستند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
راه اندازی آزمایشی روبل دیجیتال در روسیه
رئیس بانک مرکزی روسیه اعلام کرد:

راه اندازی آزمایشی روبل دیجیتال در روسیه

نرخ ۳۲ ارز کاهش یافت
با اعلام بانک مرکزی؛

نرخ ۳۲ ارز کاهش یافت

ارسال نظر