بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
صلاحیت زاهدی وفا در دستور کار مجلس بررسی می شود
عضو هیات رئیسه مجلس گقت: طبق برنامه ریزی انجام شده، وزیر پیشنهادی علاوه بر کمیسیون‌های تخصصی مربوطه طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در سایر کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز حضور یافته و به تشریح برنامه‌ها و دفاع از صلاحیت خویش می‌پردازد.
کد خبر : ۲۶۲۵۲۵

صلاحیت زاهدی وفا در دستور کار مجلس بررسی می شود

بورس نیوز: سید محسن دهنوی، عضو هیات رئیسه مجلس اظهار کرد: محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان بیست و چهارمین وزیر پیشنهادی جهت اخذ رأی اعتماد نمایندگان مردم به مجلس یازدهم معرفی شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در خانه ملت بیان کرد: تا پیش از این مجلس یازدهم برنامه و صلاحیت ۲۳ وزیر پیشنهادی دولت‌های دوازدهم و سیزدهم را بررسی کرده که از این تعداد ۲ وزیر پیشنهادی مربوط به دولت دوازدهم و ۲۱ وزیر پیشنهادی نیز در دولت فعلی بوده که از این ۲۳ وزیر پیشنهادی، تعداد ۲۰ نفر با کسب رأی اعتماد نمایندگان بر کرسی وزارت نشسته اند.

وی ادامه داد: موضوع بررسی برنامه و صلاحیت محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز پس از اعلام وصول در جلسه علنی روز سه شنبه ۲۹ شهریور با ارسال به کمیسیون‌های تخصصی مجلس آغاز و پس از اخذ گزارشات ایشان ظرف مدت یک هفته در دستور کار جلسه علنی روز یکشنبه ۱۰ مهرماه مجلس قرار خواهد گرفت.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، وزیر پیشنهادی علاوه بر کمیسیون‌های تخصصی مربوطه طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در سایر کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز حضور یافته و به تشریح برنامه‌ها و دفاع از صلاحیت خویش می‌پردازد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر