بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
کاهش ۵۱ درصدی درآمد شرکت خوراک دام پارس در مردادماه؛

درآمد ماهانه "غدام" نصف شد

درآمد ماهانه
میزان درآمدی که شرکت خوراک دام پارس در هشتمین ماه از سال مالی خود به ثبت رساند نسبت به تیرماه ۵۱ درصد (معادل ۹ میلیارد تومان) کاهش داشت.
کد خبر : ۲۶۲۵۵۰

بورس نیوز:

شرکت خوراک دام پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی خود طی این دوره یک‌ماهه را که حاصل از فروش محصولات بود بالغ‌ بر ۹ میلیارد تومان شناسایی کرد و از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) تا انتهای مردادماه سال جاری نیز مجموع درآمد تجمیعی این شرکت برابر با ۷۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

درآمد ماهانه

میزان سرمایه‌‎های "غدام" طی این دوره ۱۶ میلیارد تومان به ثبت رسید و همچنین تمام درآمدی که این شرکت غذایی به دست آورد از محل فروش محصولات در بازار داخل کشور بود، همچنین میزان درآمد ماهانه "غدام" در مردادماه ۱۲ درصد پایین‌تر از میانگین درآمد طی ۷ ماه گذشته بود به‌طوری‌که میانگین ماهانه تا ۷ ماه سپری‌شده از سال مالی ۱۰ میلیارد تومان شناسایی‌شده بود.

درآمد ماهانه خوراک دام پارس

میزان درآمدی که خوراک دام پارس در هشتمین ماه از سال مالی خود به ثبت رساند نسبت به تیرماه ۵۱ درصد (معادل ۹ میلیارد تومان) کاهش درآمد داشت و میزان درآمد‌های این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز با افزایش ۱۱۱ درصدی روبه‌رو بوده است.

درآمد ماهانه

شرکت غذایی خوراک دام پارس در مردادماه از فروش محصول «دان مرغ» توانست نزدیک به ۸ میلیارد تومان درآمدزایی را صورت دهد و این محصول عنوان بیشترین درآمد به‌دست‌آمده در ماه را به خود اختصاص داد، این محصول با نرخ ۱۰ میلیون و ۸۱۳ هزار تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

محصولات دیگری که خوراک دام پارس از آن‌ها کسب درآمد کرد مربوط به «خوراک دام، خوراک حیوانات آزمایشگاهی» بود که در مجموع از فروش آن‌ها بالغ‌بر یک میلیارد تومان درآمدزایی داشت.

فروش محصولات "غدام" در مردادماه

محصولات خوراک دام پارس در مردادماه سال مالی جاری به مقدار ۸۲۳ تن به فروش رفت که طی این دوره با کاهش ۳۲ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بود، همچنین میزان فروش محصولات از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه برابر با ۱۱ هزار و ۸۶۷ تن اعلام کرد، از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز بیشترین مقدار فروش محصول در اختیار «خوراک دام مصوب» با ۷ هزار تن بود.

درآمد ماهانه

مقدار تولید محصولات شرکت خوراک دام پارس در مردادماه ۸۸۱ تن به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته ۲۹ درصد کاهش تولید داشت، بیشترین مقدار تولید محصول در این دوره به «دان مرغ» با ۷۸۴ تن اختصاص یافت.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت خوراک دام پارس؛

نرخ خوراک دام "غدام" هم افزایش یافت

دعوای ملکی
سهامدار تازه‌وارد در دام ناسازگاری؛

دعوای ملکی "غدام" و حکمی به نام زمین موقوفه

مقدار فروش
با اعلام شرکت خوراک دام پارس؛

مقدار فروش "غدام" ۴۹۷ درصد افزایش داشت

مجمع
در پی برگزاری مجمع شرکت خوراک دام پارس؛

مجمع "غدام" ۳۹ ریال تقسیم کرد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار دربدر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
خاک بر سرتون,خوب من که این سهم آشغال را خریدم و الان سرمایه ام نصف شده چکار کنم,خوب اگه عرضه ندارید چرا این سهم ...را آوردید تو بورس.
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
.به این شرکت که سهامدارش اینقدر ضرر نبینه,,درش را تخته کنید شرکت اشغال را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
گزارش خیلی مغرضانه نگارش شده