بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت:

رفع مشکلات مدیریتی به جای تفکیک وزارت صمت

رفع مشکلات مدیریتی به جای تفکیک وزارت صمت
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما مشکلات مدیریتی را حل کنیم، نیازی به تفکیک نیست. بهتر است که به جای تفکیک وزارت صمت به دنبال رفع مشکلات مدیریتی این وزارتخانه باشیم.
کد خبر : ۲۶۲۵۶۲

رفع مشکلات مدیریتی به جای تفکیک وزارت صمت

بورس نیوز: سید حمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه برای رفع مشکلات وزارت صمت باید از نیرو‌های توانمند استفاده شود، اظهار کرد،: مشکل ما مسائل مدیریتی است و ما مشکل ساختاری نداریم بنابراین درباره تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی، بنده با این کار مخالفم.

وی افزود: در مجلس دهم نیز بحث تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح بود که در نهایت به جایی نرسید.

نماینده مردم پلدختر در خانه ملت تصریح کرد: بنده معتقدم که ما باید از ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات کشور استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما نباید مدام به دنبال تفکیک و ادغام وازرتخانه‌ها باشیم، ادامه داد: مأموریت‌های بخش صنعت، معدن و تجارت کشور کاملاً مشخص است و باید افرادی توانمند و با ظرفیت بالا در این مجموعه‌ها به کار گرفته شوند تا مشکلات این وزارتخانه مرتفع شود.

کاظمی تاکید کرد: ما برای رفع مشکلات وزارت صمت باید از نیرو‌های توانمند استفاده کنیم. مشکل ما مسائل مدیریتی است و ما مشکل ساختاری نداریم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر ما مشکلات مدیریتی را حل و فصل کنیم، نیازی به تغییر ساختار نداریم.

وی بیان کرد: خوب است به یاد آوریم که چه مشکلاتی باعث شد که بخش بازرگانی را در بخش صنعت و معدن ادغام کردیم؟ همین مشکلات مدیریتی باعث این کار شد. الان هم مشکلات مدیریتی در وزارت صمت وجود دارد و برخی از افراد معتقدند که راهکار حل این مشکل آن است که این وزارتخانه تفکیک شود.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: اگر ما مشکلات مدیریتی را حل کنیم، نیازی به تفکیک نیست. بهتر است که به جای تفکیک وزارت صمت به دنبال رفع مشکلات مدیریتی این وزارتخانه باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر