بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تجربه تلخ کاهش درآمد ماهانه برای "شرنگی"؛

بی رمقی صنعتی و شیمیایی رنگین در کسب درآمد

بی رمقی صنعتی و شیمیایی رنگین در کسب درآمد
صنعتی و شیمیایی رنگین میزان درآمد ماهانه‌ای که در شهریورماه ۱۴۰۱ به ثبت رساند، نسبت به ماه گذشته ۹ درصد کاهش درآمد را مشاهده کرد.
کد خبر : ۲۶۲۶۶۲

بورس نیوز:

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود در این دوره مالی را مبلغی بالغ‌بر ۱۳ میلیارد تومان شناسایی کرد و درآمد تجمیعی که "شرنگی" در ۶ ماه سپری‌شده از سال مالی توانست به دست آورد برابر با ۱۰۰ میلیارد تومان بود.

رمقی برای درآمد ماهانه

درآمد ماهانه‌ای که صنعتی و شیمیایی رنگین در شهریورماه کسب کرد از فروش محصولات در بازار داخلی و ارائه خدمات بود و همچنین در ادامه گفتنی است که بالغ‌بر ۱۶ تن از محصولات به شرکت برگشت داده شد، بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده "شرنگی" متعلق به فروش محصولات در بازار داخلی با ۸۶۶ میلیارد تومان بود و درواقع می‌توان گفت ۹۲ درصد از کل درآمد‌ها در بازار داخل کشور به‌دست‌آمده است.

مقدار فروش ماهانه صنعتی و شیمیایی رنگین

مقدار فروش ماهانه "شرنگی" در شهریورماه برابر با ۲۳۰ تن بود و این مقدار از فروش محصولات در بازار‌های داخلی کشور به‌دست‌آمده، "شرنگی" تا شهریورماه شاهد فروش یک هزار و ۶۹۵ تنی محصولات خود بود، مقدار فروش ماهانه این شرکت ۱۸ درصد اُفت را به همراه داشت.

میزان درآمد‌های "شرنگی" تا شهریورماه سال ۱۴۰۱

صنعتی و شیمیایی رنگین میزان درآمد ماهانه‌ای که در شهریورماه ۱۴۰۱ به ثبت رساند، نسبت به ماه گذشته ۹ درصد کاهش درآمد را مشاهده کرد و این کاهش درآمد برابر با مبلغ ۱۳ میلیارد تومان بود، روند درآمدزایی این شرکت برای سومین ماه متوالی است که سیر نزولی را در پیش گرفته است، میزان درآمدی که طی این دوره از سوی "شرنگی" به ثبت رسید ۲۷ درصد از میانگین درآمدی در ۵ ماه گذشته پایین‌تر بوده است.

رمقی برای درآمد ماهانه

پرفروش‌ترین محصول این شرکت مربوط به «محصولات مایع» با رقمی نزدیک به ۱۱ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز برابر با ۶۹ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت و همچنین نرخ فروش آن نیز ۱۳ درصد رشد را به دنبال داشت، این محصول با کاهش درآمدزایی ۵۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر