بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
درآمد ماهانه آلومتک ۲۵ میلیارد تومان ریزش داشت؛

کاهش ۵۳ درصدی مقدار فروش "فالوم"

کاهش ۵۳ درصدی مقدار فروش
این شرکت فلزی در ششمین ماه از سال جاری درآمدی که از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته با کاهش درآمد ۳۸ درصدی مواجه بود و مبلغ کاهش این درآمد (۲۵ میلیارد تومان) اعلام شد.
کد خبر : ۲۶۲۷۵۲

درآمد سالانه فالوم نصف شد+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت آلومتک در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع درآمد‌های ارائه‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و طی ۶ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمدی که این شرکت از خود بر جای گذاشت برابر با ۷، ۱۶۸ میلیارد تومان بود.

درآمد سالانه فالوم نصف شد+بورس نیوز

میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت که در گروه فلزات اساسی فعالیت دارد، مبلغی برابر با ۷۵ میلیارد تومان به ثبت رسید و لازم به ذکر است که درآمد‌های آلومتک در شهریورماه از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی به دست آمد.

بیشترین میزان درآمد "فالوم" در شهریورماه مربوط به بازار داخل کشور بود که ۵۸ درصد از درآمد ماهانه طی این دوره را به خود اختصاص داد و مابقی آن نیز در بازار صادراتی حاصل شد.

درآمد ماهانه شرکت آلومتک

این شرکت فلزی در ششمین ماه از سال جاری درآمدی که از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته با کاهش درآمد ۳۸ درصدی مواجه بود و مبلغ کاهش این درآمد (۲۵ میلیارد تومان) اعلام شد، همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید پس از روند یکسانی که در ۳ ماه گذشته پشت سر گذاشت به کاهش درآمد رسید.

درآمد سالانه فالوم نصف شد+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که این شرکت از فروش محصولات خود کسب کرد مربوط به «انواع کابل» با ۱۲ میلیارد تومان بود و گروه درآمدزای دیگر آلومتک نیز مربوط به همین گروه در بازار صادراتی با ۱۰ میلیارد تومان بود.

بیشترین نرخ فروش ماهانه طی این دوره در اختیار محصول «انواع پروفیل وباسبار» با ۹۲ میلیون تومان بود که نزدیک به ۱۴ تن از آن به فروش رسید، نرخ فروش این خودروساز در مقایسه با مردادماه ۱۰ درصد کاهش را به همراه داشت.

مقدار فروش محصولات شرکت "فالوم"

شرکت آلومتک در شهریورماه سال جاری مجموع فروش محصولات تولیدی خود را طی دوره یک‌ماهه برابر ۴۵۸ تن شناسایی کرد، طی ۶ ماه گذشته نیز محصولات فروخته‌شده این شرکت برابر با ۲ هزار و ۸۵۱ تن بود.

فروش محصولات "فالوم" در شهریورماه نسبت به ماه گذشته با کاهش ۵۳ درصدی مواجه بود و نسبت به شهریورماه سال گذشته نیز ۴۳ درصد تنزل پیدا کرد، از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز مقدار فروش "فالوم" رشد ۲۸ درصدی را در مقایسه با سال گذشته به ثبت رساند.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر