بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
مدیر فناوری سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد:

۴۲ خدمت سازمان تامین اجتماعی در درگاه خدمات دولت هوشمند

۴۲ خدمت سازمان تامین اجتماعی در درگاه خدمات دولت هوشمند
مدیر فناوری سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ۴۲ خدمت این سازمان از طریق درگاه ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.
کد خبر : ۲۶۲۷۸۹

۴۲ خدمت سازمان تامین اجتماعی در درگاه خدمات دولت هوشمند

بورس نیوز: محمدحسین زراعتی، مدیر فناوری سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار کرد: تمامی بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی می‌توانند به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی این خدمات را دریافت کنند.

وی افزود: هم‌اکنون همه مخاطبان سازمان تأمین‌اجتماعی می‌توانند این برنامه کاربردی را از سایت رسمی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir یا hamrah.tamin.ir دریافت و در گوشی تلفن همراه خود نصب کنند.

مدیر فناوری سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه این سازمان از اردیبهشت سال جاری به سوی دولت الکترونیک و در ذیل آن تأمین‌اجتماعی الکترونیک، به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده، افزود: تأمین‌اجتماعی بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و یک سازمان خدمت‌رسان است و از آنجا که خدمات‌دهی بهتر وظیفه و راهبرد ماست، به عنوان نخستین دستگاه ضمن اتصال به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند توانستیم در کاهش مراجعات و تسهیل در روند ارائه خدمات به شیوه‌ای مؤثر عمل کنیم.

زراعتی افزود: مشاهده سوابق، مشاهده نسخ الکترونیک، انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه در بیمه دانشجویی، بیمه زنان خانه‌دار و دختران، درخواست احتساب سوابق خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه‌پردازی و پرداخت حق بیمه مقرر، امور مربوط به لیست حق بیمه، درخواست بازنشستگی، مشاهده حکم و فیش حقوقی مستمری‌بگیران و... از خدماتی است که در این اپلیکیشن قابل انجام است. این اپلیکیشن همچنین از طریق درگاه ملی خدمات دولت هوشمند هم قابل دسترس است.

زراعتی با بیان اینکه همه خدمات تأمین‌اجتماعی چه در شعب و چه به‌صورت غیرحضوری رایگان گفت: خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی متعدد است و در ابتدا خدمات با تکرار بالا را به روش الکترونیکی ارائه کردیم و در مرحله بعدی خدمات با تکرار کمتر را در دستور کار داریم. بدیهی است که بعضی اوقات برخی از بیمه‌شدگان به خاطر نقص مدارک و مشکلات اطلاعاتی که قبل از مکانیزه شدن خدمات وجود داشته، باید به شعب تأمین‌اجتماعی مراجعه کنند و شعب سازمان تأمین‌اجتماعی همچنان پاسخگو هستند و هر بیمه‌شده و مستمری‌بگیری که به هر دلیلی امکان استفاده از خدمات الکترونیک را نداشته باشد، این خدمات در شعب به آن‌ها ارائه و راهنمایی لازم انجام می‌شود.

مدیر فناوری سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ۴۲ خدمت این سازمان از طریق درگاه ملی خدمات دولت هوشمند انجام می شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارائه فقط ۲۱درصد خدمات الکترونیکی
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

ارائه فقط ۲۱درصد خدمات الکترونیکی

ارسال نظر