بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
سازمان فروش اموال تملیکی اعلام کرد؛

یک روز تا پایان ثبت قیمت در مزایده خودروهای خارجی

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت:فردا آخرین مهلت بازدید متقاضیان و ثبت قیمت پیشنهادی برای شرکت در مزایده فوق العاده شماره ۵۶۵ با عرضه ۱۰۴۰ خودرو به ارزش کارشناسی بالغ بر ۲۰۳۷ میلیارد تومان است.
کد خبر : ۲۶۲۸۶۷

فردا؛ آخرین روز ثبت قیمت در مزایده خودروهای خارجی

بورس نیوز: سید عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان روند برگزاری مزایده فوق العاده ۵۶۵ فروش یکهزار و ۶۲ خودروی سواری خارجی رسوبی در گمرکات، بنادر و اموال تملیکی اظهار کرد: فردا آخرین مهلت بازدید متقاضیان و ثبت قیمت پیشنهادی برای شرکت در مزایده فوق العاده شماره ۵۶۵ با عرضه ۱۰۴۰ خودرو به ارزش کارشناسی بالغ بر ۲۰۳۷ میلیارد تومان است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: پاکات قیمت پیشنهادی متقاضیان، روز شنبه مورخ ۱۶ مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و قضایی بازگشایی و نتایج اعلام خواهد شد.

وی با رد برخی ابهامات و شایعات پیرامون شماره گذاری خودرو‌ها بیان کرد: فروش این خودرو‌ها به شرط شماره گذاری در داخل کشور بوده است و با هماهنگی صورت گرفته، این امکان نیز فراهم شده تا برندگان بتوانند پلاک خودرو را در محل نگهداری این خودرو‌ها تحویل بگیرند.

اجتهادی با اشاره به استقبال و مشارکت مردم برای شرکت در مزایده فوق العاده ۵۶۵ خودرو‌های سواری خارجی گفت: در روز‌های اخیر حدود ۲۰ هزار ثبت نام جدید در سامانه تدارکات الکترونیک دولت وجود داشته که ناشی از استقبال و سطح رقابت برای شرکت در مزایده فوق العاده خودرو‌ها است؛ همچنین روزانه چندین هزار بازدید از تارنمای سازمان اموال تملیکی برای مشاهده جزئیات و دریافت اطلاعات مزایده فوق العاده ۵۶۵ ثبت شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در نیمه اول سال جاری اتفاق افتاد؛

کشف ۱۱۶ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق

ارسال نظر