بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
درآمد ماهانه فولاد هرمزگان جنوب ۸ درصد افزایش پیدا کرد؛

رشد ۴۷۹ میلیارد تومانی درآمد صادراتی "هرمز"

رشد ۴۷۹ میلیارد تومانی درآمد صادراتی
"هرمز" میزان درآمدی از فروش محصولات در بازار خارج از کشور شناسایی کرد برابر با ۴۸۲ میلیارد تومان بود که افزایش ۴۷۹ میلیارد تومان را در مقایسه با مردادماه به همراه داشت.
کد خبر : ۲۶۲۹۳۴

بورس نیوز:

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد عملیاتی خود را که از فروش محصولات تولیدی کسب کرده بود برابر با ۹۰۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و همچنین "هرمز" درآمد‌های تجمیعی خود طی ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون را ۹ هزار و ۲۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

رشد ۴۷۹ میلیارد تومانی درآمد صادراتی+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که "هرمز" از ابتدای سال تا پایان نیمه نخست سال جاری در کارنامه مالی خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود، طی ۶ ماه که از ابتدای سال مالی می‌گذرد در شهریورماه برای چهارمین ماه متوالی است که این شرکت فولادی در بازار خارج از کشور فعالیت می‌کند.

درآمدهای "هرمز" به تعادل رسید

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در شهریورماه شاهد افزایش درآمد ۸ درصدی خود نسبت به مردادماه بود و این رشد بالغ‌بر ۶۴ میلیارد تومان اعلام شد، نکته قابل توجه فعالیت ماهانه "هرمز" در شهریورماه میزان درآمدی است که از فروش محصولات در بازار خارج از کشور شناسایی کرد برابر با ۴۸۲ میلیارد تومان بود که افزایش ۴۷۹ میلیارد تومان را در مقایسه با مردادماه به همراه داشت.

فولاد هرمزگان جنوب در شهریورماه سال جاری از فروش محصول «اسلب» در بازار خارج از کشور توانست درآمدزایی ۴۸۲ میلیارد تومانی را به ارمغان آورد و عنوان درآمدزاتری‌ترین بخش را به خود اختصاص دهد، این میزان درآمدی که اسلب طی ششمین ماه از سال جاری شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۵۴ درصد از کل درآمد ماهانه بود.

رشد ۴۷۹ میلیارد تومانی درآمد صادراتی+بورس نیوز

شرکت فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی تاکنون توانسته در بازار خارجی به درآمدزایی ۴ هزار و ۳۱۹ میلیارد تومانی دست پیدا کند که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۷ درصد افزایش را به همراه داشت، این افزایش درآمدی که هرمز طی ۶ ماه نخست سال مالی در بازار صادراتی به دست آمور برابر با مبلغ ۲۶۳ میلیارد تومان بود.

"هرمز" درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد برابر با ۴۱۸ میلیارد تومان بود که حاصل فروش «اسلب، بریکت، آهک و نرمه آهن اسفنجی» بود، در این بین بیشترین درآمدزایی در اختیار اسلب بود که ۳۸۵ میلیارد تومان از این میزان درآمد را در به خود اختصاص داده بود.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان شهریورماه سال جاری ۷۹ هزار و ۷۸۴ تن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «اسلب» در بازار صادراتی با ۴۱ هزار و ۷۵۶ تن بود، فولاد هرمزگان جنوب طی ۶ ماه سپری‌شده از سال مالی موفق به فروش ۵۹۳ هزار و ۲۶۷ تن از محصولات خود شد.

رشد ۴۷۹ میلیارد تومانی درآمد صادراتی+بورس نیوز

مقدار تولید محصول اسلب در شهریورماه نزدیک به ۱۵۲ هزار تن اعلام شد که نسبت به مردادماه ۳۱۶ درصد افزایش تولید را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند و همان‌طور که گفته شد نرخ فروش این محصول با روندی کاهشی همراه است و در مقایسه با ماه گذشته اُفت ۲۳ درصدی را به همراه داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر