بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان طی مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان توکا فولاد و فولاد هرمزگان گفت: این تفاهم‌نامه در راستای تاکیدات مدیرعامل گروه مبارکه مبنی بر هم‌افزایی بیشتر میان شرکت‌های گروه برای توسعه و پیشرفت منعقد می‌شود.
کد خبر : ۲۶۲۹۵۸

فولاد هرمزگان

بورس نیوز: مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت‌های توکا فولاد و فولاد هرمزگان با حضور عطاالله معروفخانی مدیرعامل، محسن تابش و محمدرضا بنائیان اعضای هیات مدیره و جمعی از معاونان شرکت فولاد هرمزگان، همچنین احمدرضا سبزواری مدیرعامل و جمعی از مدیران هلدینگ توکا فولاد برگزار شد.

در این مراسم معروفخانی با اشاره به توانمندی‌های فولاد هرمزگان بیان کرد: شرکت فولاد هرمزگان از ویژگی‌های برجسته‌ای همچون دارا بودن پیشرفته‌ترین تکنولوژی تولید فولاد در کشور، قرار گرفتن در کنار آب‌های آزاد و در دست اقدام داشتن طرح‌های توسعه‌ای متعدد همچون ستاره سیمین هرمز، واحد آهن اسفنجی جدید و نورد گرم، برخوردار است. بنابراین مستعدترین شرکت گروه فولاد مبارکه برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود و بستر بسیار مناسبی دارد. شرکت فولاد هرمزگان همچون ستاره‌ای هم در گروه فولاد مبارکه و هم در کل کشور می‌درخشد و به یک برند معتبر جهانی تبدیل شده است.

وی افزود: طیب نیا مدیرعامل گروه مبارکه به دنبال هم‌افزایی بیشتر میان شرکت‌های گروه است و انعقاد قرارداد همکاری میان توکا فولاد و فولاد هرمزگان در همین زمینه انجام می‌شود. امیدوار هستیم با هم‌افزایی هر چه بیشتر میان شرکت‌های گروه، اتفاقات مطلوبی برای توسعه و آبادانی کشور رخ دهد.

در ادامه این مراسم سبزواری با اشاره به توانمندی‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ توکا فولاد که در زمینه‌های مختلف به فعالیت می‌پردازند، عنوان کرد: حدود 53 درصد از سهام توکا به فولاد مبارکه تعلق دارد و توکا تخصصی‌ترین پشتیبانی از زنجیره صنعت فولاد کشور را به خود اختصاص داده است. شرکت فولاد هرمزگان از نقاط استراتژیکی است که نقطه قوت گروه فولاد مبارکه به شمار می‌رود. خوشبختانه توانمندی‌های فولاد هرمزگان زبان‌زد خاص و عام است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در فولاد هرمزگان فرصت بسیار مغتنمی است که امیدوار هستیم طرح‌های توسعه‌ای آن به بهره‌برداری برسد. با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، فرصتی به وجود می‌آید که با هم‌افزایی و توسعه در گروه، منافع خوبی هم برای فولاد هرمزگان، هم برای توکا فولاد و هم برای گروه فولاد مبارکه به همراه خواهد داشت.

در پایان مراسم، تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فولاد هرمزگان و هلدینگ توکا فولاد به امضای معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان و سبزواری مدیرعامل توکا فولاد رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر