بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
معدنی و صنعتی چادرملو تابستان را با افزایش درآمد پایان داد؛

افزایش درآمد "کچاد" در شهریورماه

افزایش درآمد
بیشترین درآمد ماهانه "کچاد" در شهریورماه از فروش محصول «کنسانتره آهن (خشک)» با یک هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۶۲۹۵۹

بورس نیوز:

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود را که از فروش محصولات تولیدی خود کسب کرد مبلغی بالغ‌بر ۳ هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی نیمه نخست سال جاری برابر با ۲۰ هزار میلیارد تومان شناسایی شد.

"کچاد" از فروش محصولات خود در شهریورماه درآمدی که حاصل کرد متعلق به بازار داخل کشور بود و میزان سرمایه اعلام‌شده این شرکت معدنی تا پایان شهریورماه ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود.

افزایش درآمد کچاد در شهریورماه+بورس نیوز

"کچاد" بیشترین درآمدی که از ابتدای سال جاری تاکنون شناسایی کرد مربوط به بازار داخل کشور بود که در از این بازار ۱۸ هزار و ۷۳۳ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، همچنین درآمدی که از فروش محصولات در بازار خارج از کشور به دست آمد دربرگیرنده‌ی ۹ درصد از درآمد ماهانه بود.

درآمد ماهانه "کچاد" تا شهریورماه ۱۴۰۱

درآمدی ماهانه‌ای که "کچاد" در شهریورماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با مردادماه ۹۳ درصد افزایش یافت، همچنین گفتنی است که میزان درآمد تجمیعی کچاد از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه تغییر چشمگیری را به همراه نداشت.

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید این شرکت معدنی پس از پشت سر گذاشتن فصل بهار که روند رو به رشدی را به همراه داشت، تابستان را با روند نزولی آغاز کرد و این کاهش برای ۲ ماه ادامه داشت، این روند در شهریورماه به پایان رسید و شاهد رشد ۹۳ درصدی در مقایسه با درآمد ماهانه مردادماه بود.

افزایش درآمد کچاد در شهریورماه+بورس نیوز

بیشترین درآمد ماهانه "کچاد" در شهریورماه از فروش محصول «کنسانتره آهن (خشک)» با یک هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول در شهریورماه ۲ میلیون و ۶۸۰ هزارتومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت، روند نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۳ درصد کاهش‌یافته است.

درآمد ماهانه‌ای که این شرکت معدنی در نیمه نخست سال مالی از فروش محصولات در بازار صادراتی شناسایی کرد بالغ‌بر یک هزار و ۹۲۷ میلیارد تومان بود، بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده از فروش محصول در این بازار مربوط به "فولاد" است که تمام درآمدزایی در این حوزه را در اختیار گرفته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۱۵ درصدی سود خالص
معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد؛

رشد ۱۵ درصدی سود خالص "کچاد" طی ۳ ماه نخست

سهامداران، چشم به راه تصمیمات شرکت‌ها در مجامع
کدام شرکت‌ها زنگ مجامع را در ابتدای هفته به صدا در می‌آورند؟

سهامداران، چشم به راه تصمیمات شرکت‌ها در مجامع

رئیس انجمن سنگ آهن ایران در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

نگرانی بزرگ سنگ آهنی ها برطرف می شود؟

تعیین هیات مدیره
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اعلام کرد؛

تعیین هیات مدیره "کچاد" براساس مصوبه مجمع

ارسال نظر