بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
سرپرست بانک مسکن گفت: مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات ۳۲ هزار و ۸۶۱ میلیارد تومان است.
کد خبر : ۲۶۲۹۸۷
نویسنده :
مینا علیزاده

32هزار میلیارد تومان به سازندگان نهضت ملی مسکن پرداخت شد

بورس نیوز: علی عسگری، سرپرست بانک مسکن درخصوص مبلغ واریزی به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن اظهار کرد: مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات ۳۲ هزار و ۸۶۱ میلیارد تومان بوده که از این میزان، ۲۰ هزار و ۳۱۹ میلیارد تومان از محل تسهیلات و ۱۲ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شده است.

عسگری در خصوص روند افتتاح حساب متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در آن بانک، پرداخت وجه به سازندگان و افتتاح حساب متقاضیان افزود: تاکنون ۶۸۴ هزار و ۵۴۷ نفر متقاضی پذیرفته شده نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند.

سرپرست بانک مسکن میزان واریزی متقاضیان به حساب خود نزد بانک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در مجموع ۲۴ هزار و ۲۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد.

عسگری گفت: تاکنون ۳۷۹ هزار و ۸۶۴ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده که بانک تاکنون با ۱۵۸ هزار و ۸۰۲ واحد به مبلغ ۵۳ هزار و ۹۹۹ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بانک مرکزی اروپا اعلام کرد؛

ماندگاری تورم اروپا تا ۳ سال آینده

بهره برداری از ۱۱۷ هزار واحد مسکن روستایی
در مناطق مختلف کشور آماده شد؛

بهره برداری از ۱۱۷ هزار واحد مسکن روستایی

ارسال نظر