بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
انتقاد نماینده مجلس به حقوق ۶ میلیونی؛

مسئولان با حقوق ۵۰ میلیونی قدرت درک بی پولی را ندارند

مسئولان با حقوق ۵۰ میلیونی قدرت درک بی پولی را ندارند
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت:کدامیک از وزرا و مسئولان که برای این مردم صبور تصمیم می‌گیرند حتی چند ماه توان مدیریت زندگی خود را با حقوق ۶ میلیون تومانی مثل سایر مردم دارند.
کد خبر : ۲۶۳۰۹۵

مسئولان با حقوق ۵۰ میلیونی قدرت درک بی پولی را ندارند

بورس نیوز: احسان ارکانی، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، با بیان اینکه فشار معیشتی شانه‌های مردم را خرد کرده و امروز کارکنان، بازنشستگان و فرهنگیان با حقوق ۶ میلیون تومانی امکان اداره سفره خود را ندارند، اظهار کرد: کدامیک از وزرا و مسئولان که برای این مردم صبور تصمیم می‌گیرند حتی چند ماه توان مدیریت زندگی خود را با حقوق ۶ میلیون تومانی مثل سایر مردم دارند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در خانه ملت تصریح کرد: وقتی مدیر یا مسئولی مثل عموم مردم زندگی نمی‌کند و حقوق بالای ۵۰ میلیون تومانی می‌گیرد قدرت درک بی پولی و اجاره نشینی را ندارد، اما باز هم مردم فهیم علیرغم مشکلات با هرگونه اقدام که باعث تضعیف امنیت کشور شود مرزبندی دقیق و هوشمندانه داشته و از سوار شدن بر موج سازی منافقین و تجزیه طلبان در اعتراضات خودداری می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی  گفت: لازم است اعتراض مردم شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان را از کم توجهی دولت و استان به اختصاص بودجه و حل مشکلات مردم صبور این منطقه در حوزه خراسان مرکزی را به آگاهی رئیس جمهور برسانم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۹۰۰ هزار تومانی حقوق بازنشستگان
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

افزایش ۹۰۰ هزار تومانی حقوق بازنشستگان

ارسال نظر