بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
ایران خودرو دیزل با رشد ۸۶ درصدی مقدار تولید همراه بود؛

جهش سنگین مقدار تولید "خاور"

جهش سنگین مقدار تولید
"خاور" در پایان شهریورماه سال جاری ۲ هزار و ۱۴ دستگاه را تولید کرد که نسبت به مردادماه ۸۶ درصد افزایش تولید را به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۶۳۱۳۳

بورس نیوز:

شرکت ایران‌خودرو دیزل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع مقدار فروش محصولات تولید خود طی این دوره ماهانه را برابر با ۴ هزار و ۷۸۱ دستگاه به اطلاع سهامداران خود رساند، "خاور" از ابتدای سال مالی تا پایان نیمه نخست سال جاری نیز از فروش محصولات به درآمدزایی ۱۱ هزار و ۴۱۶ در بازار داخل رسید.

مقدار فروش ماهانه ایران‌خودرو دیزل در شهریورماه برابر با ۲ هزار و ۳۶۹ دستگاه محصول تولیدی بود و از فروش این محصولات توانست کسب درآمد کند، از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز از مقدار فروش این خودروساز برابر با ۶ هزار و ۱۴۰ دستگاه محصول بود.

میانگین مقدار فروش محصولات "خاور" طی ۶ ماه سپری‌‎شده از ابتدای سال مالی به یک هزار دستگاه رسید، گفتنی است که در شهریورماه مقدار فروش این شرکت دیزلی نسبت به میانگین ماهانه طی ۵ ماه گذشته ۲۱۴ درصد افزایش را به همراه داشت.

مقدار فروش ماهانه ایران‌خودرو دیزل نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۲۹ درصد فروش را تجربه کرد به‌گونه‌ای که از فروش ۴۴۸ دستگاه در دوره مشابه به ۲ هزار و ۳۶۹ دستگاه رسید.

جهش سنگین مقدار تولید خاور+بورس نیوز


فروش ماهانه این شرکت تولیدکننده خودرو‌های سنگین در شهریورماه سال جاری با رشد ۱۲۷ درصدی روبه‌رو بود و همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با افزایش چشمگیر ۴۲۹ درصدی همراه بود، مقدار فروش تجمیعی خاور طی ۶ ماه گذشته رشد ۱۹۲ درصدی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی این خودروساز در نیمه نخست سال گذشته برابر با ۲ هزار و ۱۰۳ دستگاه بود.

پرفروش‌ترین محصولی که ایران‌خودرو دیزل در شهریورماه مورد عرضه قرار داد متعلق به «کامیون سنگین» با یک هزار و ۴۴۹ دستگاه بود که ۶۱ درصد از بازار این شرکت را در شهریورماه به خود اختصاص داده بود، درآمدزایی که ایران‌خودرو دیزل از مقدار فروش ۸۷۹ دستگاه کامیون سنگین در پایان شهریورماه داشت نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان بود.

جهش سنگین مقدار تولید خاور+بورس نیوز

محصولاتی که "خاور" در شهریورماه موفق به فروش آن‌ها شد شامل اتوبوس، ون و پیکاپ، مینی‌بوس و کامیون سنگین بود، همان‌طور که گفته کامیون سنگین بیشترین مقدار فروش و درآمدزایی را به خود اختصاص داد و پس از آن نیز ون و پیکاپ عمده‌ترین مقدار فروش را با ۳۱۰ دستگاه به خود اختصاص داد.

شرکت ایران‌خودرو دیزل در پایان شهریورماه سال جاری ۲ هزار و ۱۴ دستگاه را تولید کرد که نسبت به ماه گذشته ۸۶ درصد افزایش تولید را در سامانه کدال به ثبت رسانده، بیشترین مقدار تولید در پایان تابستان مربوط به کامیون سنگین با یک هزار و ۴۳۰ دستگاه بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در بازدید از شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو تاکید شد؛

تولید خودرو برقی در انتظار حمایت نهادهای حاکمیتی

آخر هفته چه شرکت‌هایی به مجمع می‌روند؟
حضور ۳ شرکت در مجامع آخر هفته؛

آخر هفته چه شرکت‌هایی به مجمع می‌روند؟

رکورد تولید سال گذشته در ایران خودرو دیزل شکسته شد
قدردانی توسلی مهر از دلگرمی خطیبی؛

رکورد تولید سال گذشته در ایران خودرو دیزل شکسته شد

در بازدید جمعی از نمایندگان مردم تهران از این شرکت مطرح شد؛

ایران خودرو دیزل الگوی خروج از ورشکستگی و رکود

ارسال نظر