بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
مجلس، میزبان وزیر نیرو می شود
نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس، هفته جاری میزبان وزیر نیرو به‌منظور بررسی تأمین خوراک نیروگاه‌ها در زمستان پیش‌رو و جلوگیری از خاموشی و اطمینان از تأمین برق بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی در تابستان سال آینده خواهند بود.
کد خبر : ۲۶۳۱۹۴

مجلس میزبان وزیر نیرو می شود

بورس نیوز: دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تاریخ (یکشنبه ۲۴ مهرماه) لغایت (سه‌شنبه ۲۶ مهرماه) به شرح ذیل اعلام شد.

نمایندگان کمیسیون انرژی روز یکشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۶ بررسی آخرین وضعیت فروش نفت و توسعه میادین مشترک نفتی و گازی با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در دستور کار دارند.

همچنین روز سه‌شنبه از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۶ تأمین خوراک نیروگاه‌ها در زمستان پیش‌رو و جلوگیری از خاموشی و اطمینان از تأمین برق بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی در تابستان سال آینده با حضور وزیر نیرو در این کمیسیون بررسی خواهد شد؛ بنابراین گزارش کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی کمیسیون انرژی نیز روز دوشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ مسائل و مشکلات پالایشگاه‌های مقیاس کوچک کشور را با حضور مسئولانی از وزارت نفت، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس و اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران بررسی می‌کند.

همچنین کمیته نیرو این کمیسیون روز دوشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ بررسی راهکار‌های تسریع در تکمیل نیروگاه بادی میل نادر با حضور حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل، هیرمند، هامون و زهک و مدیران ذیربط وزارت نیرو در دستور کار دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر