بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
ترخیص نهاده‌های دامی رسوبی آغاز می شود
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد: بعد از مذاکره با دستگاه‌های اجرایی قرار است با اخذ تعهد مالی، ترخیص نهاده‌های دامی رسوبی در بنادر از آخر هفته آغاز شود.
کد خبر : ۲۶۳۲۱۰
نویسنده :
مینا علیزاده

ترخیص نهاده‌های دامی رسوبی آغاز می شود

بورس نیوز: در پی مشکلات دامداران و عشایر برای تامین نهاده‌های دامی به دلیل کمبود گرانی این نهاده‌ها و انباشت نهاده‌های دامی در بنادر به دلیل تامین نشدن مالی، سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اعلام این خبر افزود: این تعهدات مالی باید تا پایان سال تسویه شود.

محمد قربانی معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی نیز در باره انباشت نهاده‌های دامی در بنادر گفت: حدود ۲۴ کشتی با یک میلیون و چهار صد و سی هزار تن منتظر تخلیه در بنادر حضور دارد.

قربانی افزود: این نهاده‌های وارد شده هزینه‌هایی از قبیل هزینه ترخیص، انبار، تخلیه و آزمایش دارد که با کمک سازمان برنامه و بودجه و تامین مالی ترخیص می‌شوند.

عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی هم با اشاره به صدمات رسوب نهاده‌ها در بنادر به تولید گفت: این مشکل در تولید اخلال ایجاد می‌کند.

عسکری هشدار داد و گفت: اگر سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی این مشکل رو برطرف نکنند مجلس از اهرم‌های قانونی استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صادرات چای با رشد ۳۹ درصدی
در 6ماهه نخست سال جاری؛

صادرات چای با رشد ۳۹ درصدی

ارسال نظر