بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
گزینه وزارت کار باید توان مدیریت بالا داشته باشد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از وزراتخانه‌های مهم کشور است که در حقیقت از تجمیع سه وزراتخانه تشکیل شده و با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارد و شخصی که سکاندار این وزراتخانه می‌شود باید توان مدیریتی بالایی داشته باشد.
کد خبر : ۲۶۳۲۵۸
نویسنده :
مینا علیزاده

گزینه وزارت کار باید توان مدیریت بالا داشته باشد

بورس نیوز: اصغر سلیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره سوابق گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: مرتضوی، گزینه پیشنهادی وزارت کار در حوزه اجرایی و سیاستگذاری سوابق درخشانی دارد و می‌تواند وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی را به خوبی مدیریت کند.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از وزراتخانه‌های مهم کشور است که در حقیقت از تجمیع سه وزراتخانه تشکیل شده و با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارد و شخصی که سکاندار این وزراتخانه می‌شود باید توان مدیریتی بالایی داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: آیت الله سید ابراهیم رییسی با توجه به سوابق مدیریتی صولت مرتضوی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کار معرفی کرد، مرتضوی در حوزه اجرایی و سیاستگذاری سوابق درخشانی دارد و می‌تواند وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی را به خوبی مدیریت کند.

نماینده مردم سمیرم در خانه ملت مباحث بیکاری و ایجاد اشتغال را از دغدغه‌ها و چالش‌های مهم کشور عنوان کرد و تصریح کرد: گزینه پیشنهادی وزارت کار در این زمینه برنامه دارد و با توجه به تجربه لازم توانایی ساماندهی این وزراتخانه را دارد.

سلیمی افزود: با توجه تخصص، تعهد و تجربه مرتضوی وی بهترین گزینه برای وزارتخانه کار است و در این جایگاه موفق عمل خواهد کرد و می‌تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر