بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
بیت‌کوین در پایان هفته منتهی به ۱۶ اکتبر به ۱۹ هزار دلار وابسته بود و تحلیلگران هشدار دادند که نوسانات مدت‌هاست به تعویق افتاده است.
کد خبر : ۲۶۳۲۷۳

۴۰ درصد بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت کوین

بورس نیوز: بیت‌کوین در پایان هفته منتهی به ۱۶ اکتبر به شدت به ۱۹ هزار دلار وابسته بود و تحلیلگران هشدار دادند که نوسانات مدت‌هاست به تعویق افتاده است.

داده‌های منتشر شده، آخر هفته ضعیف را برای بیت‌کوین به ثبت رساند، زیرا به سختی در معاملات خارج از سطح خود حرکت کرد.

پس از اینکه داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده جرقه یک سری شکست‌های جعلی مشخص طی هفته ایجاد کرد، بیت‌کوین به موقعیت اولیه خود بازگشت و هیچ نشانه خروج از محدوده تعیین شده خود نشان نداد.

برای مایکل ون دپوپ، بنیانگذار و مدیرعامل پلتفرم معاملاتی ایت (Eight) مسئله این است که چه زمانی غیرقابل پیش‌بینی بودن به ارز‌های دیجیتال باز می‌گردد.

وی به دنبال‌کنندگان توییتر گفت: «مسئله زمان است تا زمانی که نوسانات عظیم پس از چهار ماه تثبیت به بازار‌ها بازگردد.»

اکثریت همچنان بر این باورند که ما به روند نزولی در بازار‌ها ادامه خواهیم داد، اما من فکر می‌کنم که احتمال حرکت صعودی افزایش یافته است.

ارقام کلان هفته توانستند جرقه‌ای را برای بیت‌کوین به بالاترین حد یک هفته‌ای برسانند.

یکی دیگر از مفسران محبوب این حوزه اظهار کرد که بازار نزولی می‌تواند قبل از ادامه روند نزولی خود، شاهد بازگشت ۲۱ هزار دلار باشد.

در یک به روز رسانی توییتر قبل از بسته شدن هفتگی، آن‌ها این باور را آشکار کردند که کل بازار در شرف افزایش است. آن‌ها در بخشی از بحث در مورد چشم‌انداز بازار افزودند که کاپیتولاسیون اتفاق خواهد افتاد، اما هنوز این رخداد شدنی نیست.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۹۱۹.۱۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۰.۰۲ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۰ درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر