بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
حضور "فارس" با سود خالص ۵۵ هزار میلیارد تومانی در مجمع؛

تقسیم سود ۵۰ تومانی در مجمع "فارس"

تقسیم سود ۵۰ تومانی در مجمع
این شرکت در پایان سال مالی خود میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشته ۵۲ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال مالی گذشته با افزایش ۳۴ درصدی همراه بوده است.
کد خبر : ۲۶۳۳۲۰

صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مجمع می رود+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در تاریخ ۲۷ مهرماه مجمع عمومی سالیانه خود را با حضور کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌کند.

صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در این مجمع صورت مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به پایان خردادماه ۱۴۰۱ را به تصویب خواهد رساند و همچنین دستور صورت‌جلسه این مجمع عبارت است از: استماع گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت‌مدیره و تعیین پاداش هیئت‌مدیره.

این شرکت در پایان سال مالی خود میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشته ۵۲ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال مالی گذشته با افزایش ۳۴ درصدی (معادل ۱۳ هزار میلیارد تومان) همراه بوده است.

سود خالصی که فارس در پایان سال منتهی به خردادماه ۱۴۰۱ به ثبت رساند برابر با ۵۵ هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۴۴ درصدی تجربه کرده است.

تصمیمات مجمع برگزارشده در سال گذشته بر این مبنا بود که سود خالص در ازای هر سهم ۱۳۵ تومان تقسیم شد و از این میزان سود خالص ۶۰ تومان (معادل ۴۴ درصد) سود نقدی پرداخت کرد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مجمع می رود

علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در خصوص عملکرد "فارس" عنوان کرد: پتروشیمی یک صنعت با پیچیدگی بالا و ارزآوری بالاست. از ابتدای سال جاری تا به امروز "فارس" ۴ میلیارد دلار فروش ارزی داشته است.

سود شرکت اصلی هلدینگ خلیج فارس با افزایش ۴۴ درصدی از ۳۸.۷ به ۵۵.۸ همت افزایش پیدا کرده است. "فارس" جایگاه دوم منطقه و بیست و سوم شرکت‌های شیمیایی جهان را در اختیار دارد.

در پایان این مجمع ۵۰۰ ریال سود به ازای هر سهم بین سهامداران "فارس" توزیع شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مجمع می رود

"فارس" جایگاه دوم منطقه و ۲۳ام شرکت‌های شیمیایی جهان را در اختیار دارد. مهمترین طرح‌های توسعه‌ای در دست اجرای "فارس"، طرح بازسازی واحد پارازایلین پتروشیمی بوعلی سیناست.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
با این دورغاتون دل مردم بدبخت رو خوش نکنید