بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله نوع دوم پایدار نوویرا با نماد کاج از روز شنبه ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۱ الی ۲ آبان ماه ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز کاری پذیره نویسی می‌شود.
کد خبر : ۲۶۳۳۴۵

صندوق سرمایه‌گذاری پایدار نوویرا با نماد کاج پذیره‌نویسی خواهد شد

بورس نیوز: واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله نوع دوم پایدار نوویرا با نماد کاج از روز شنبه ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۱ الی ۲ آبان ماه ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز کاری پذیره نویسی می‌شود. اطلاعیه در سایت فرابورس قابل مشاهده است.

پذیره‌نویسی واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری پایدار نوویرا با نماد "کاج" به زودی آغاز می‌شود. این صندوق یک صندوق سرمایه‌گذاری با موضوع فعالیت سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت با هدف کسب سودی باثبات و بالاتر از نرخ بهره بانکی با توجه به عدم سرمایه‌گذاری در سهام است. نرخ سود پیش‌بینی شده این صندوق برابر با نرخ سود موثر ۲۴ درصد سالیانه است.

"کاج" یک صندوق درآمد ثابت نوع دوم از نوع قابل معامله "ETF" بوده و مدیریت آن را شرکت سبدگردان نوویرا بر عهده دارد. این صندوق پنجمین صندوق تحت مدیریت شرکت سبدگردان نوویرا پس از صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ذوب آهن نوویرا، صندوق سرمایه گذاری زمرد نو ویرا ذوب آهن، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی گسترش نوویرا و صندوق سرمایه گذاری قابل معامله کالایی طلای سرخ نوویرا است که به دنبال ارائه کسب سودی با ثبات حتی در روز‌های قرمز بورس می‌باشد.
مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه‌گذاری پایدار نوویرا عبارتند از:

نرخ سود بالاتر از نرخ سود بانکی

ارائه نرخ سود بالاتر نسبت به نرخ سود بانکی به علت امکان سرمایه‌گذاری منابع صندوق در طیف وسیعی از دارایی‌های با درآمد ثابت و همچنین دریافت نرخ سود سپرده بالاتر برای منابع تجمیع شده.

قابلیت معامله در بورس

دارای قابلیت نقدشوندگی و سرمایه‌گذاری در سریعترین زمان ممکن به علت ماهیت قابل معامله (ETF) صندوق.

ثبات در سودآوری

ثبات قابل توجه در سودآوری به علت عدم الزام به سرمایه‌گذاری در سهام توسط صندوق.

امکان بهره‌گیری از بازدهی مرکب

امکان بهره‌گیری از بازدهی مرکب سود کسب شده با توجه به عدم تقسیم سود در فواصل مشخص توسط صندوق.

امکان بهره‌گیری از سود روز شمار بدون نرخ شکست

دریافت سود متناسب با دوره سرمایه‌گذاری به صورت روز شمار و کامل توسط سرمایه‌گذاران بدون نرخ شکست سود.

نقدشوندگی بالا

واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری پایدار نوویرا به علت دارا بودن رکن بازارگردان، همواره و در تمام روز‌های معاملاتی، دارای امکان خرید و فروش بر روی تابلو نماد بورسی صندوق کاج هستند.

صندوق سرمایه‌گذاری پایدار نوویرا با ارائه نرخ سودی بالاتر از نرخ سود بانکی به صورت روزشمار و دارای ثبات قابل توجه نسبت به سایر صندوق‌های با درآمد ثابت به علت عدم سرمایه‌گذاری در سهام، انتخاب مناسبی جهت آن دسته از سرمایه‌گذارانی است که به دنبال کسب نرخ سودی با ثبات حتی در روز‌های منفی بازار و کنترل ریسک سبد سرمایه‌گذاری خود هستند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر