بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
"لخزر" به سومین ماه کاهش درآمد رسید؛

تابستانی بی رمق از پارس خزر

تابستانی بی رمق از پارس خزر
"لخزر" طی ۶ ماه گذشته روند کاهشی را در ۳ ماه دوم سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ در پیش گرفت.
کد خبر : ۲۶۳۳۵۱

کاهش درآمد ۴ درصدی پارس خزر+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت صنعتی پارس خزر در گزارش فعالیت ماهانه شهریورماه سال جاری از فروش محصولات خود توانست به کسب درآمد ۱۳۷ میلیارد تومان برسد و طی ۶ ماه گذشته از ابتدای سال مالی نیز تاکنون به درآمد تجمیعی یک ۷۵۸ میلیارد تومانی دست یافت.

کاهش درآمد ۴ درصدی پارس خزر+بورس نیوز

"لخزر" توانست طی این دوره ماهانه در بازار‌های داخل کشور و ارائه خدمات فعالیت داشته باشد، همچنین بیشترین درآمد ماهانه از ارائه خدمات جهت محصولات خریداری‌شده و قطعات شکل گرفت که دربرگیرنده‌ی ۵۲ درصد از کل درآمد ماهانه بود و ۶۵ میلیارد تومان دیگر نیز از بخش فروش محصولات در بازار داخل کشور به ثبت رسید.

درآمد‌های عملیاتی "لخزر" تا شهریورماه

میزان درآمدی که شرکت صنعتی پارس خزر از فروش محصولات خود توانست شناسایی کند نسبت به ماه گذشته کاهش ۴ درصدی را کسب کند، همچنین این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۲۱ درصدی را در کارنامه به ثبت رساند.

"لخزر" طی ۶ ماه گذشته روند کاهشی را در ۳ ماه دوم سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ در پیش گرفت، بیشترین درآمدی که در شهریورماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به محصول «محصولات خریداری‌شده» در بخش ارائه خدمات با مبلغی نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان بود.

کاهش درآمد ۴ درصدی پارس خزر+بورس نیوز

بر اساس این صورت مالی منتشرشده در بازار داخل کشور درآمدزاترین بخش را محصولات غذا ساز با مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به نام خود زد که نرخ فروش این بخش یک‌میلیون و ۵۸۳ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

فروش ماهانه "لخزر" در شهریورماه ۱۴۰۱

این شرکت لوازم‌خانگی توانست طی نیمه نخست سال جاری به فروش نزدیک به ۴۱ هزار دستگاهی دست پیدا کند که حاصل از فروش داخلی و ارائه خدمات بود، این مقدار فروش نسبت به ماه گذشته کاهش ۵۸ درصدی را مشاهده کرد به‌گونه‌ای که در مردادماه ۹۷ هزار و ۹۳۱ تن فروش داشت.

در پایان لازم به ذکر است که شرکت در این دوره ۷۶۲ میلیون تومان صادرات داشت و این در حالی است که در دوره مشابه سال گذشته این میزان درآمد صادراتی برابر با ۸۴۳ میلیون تومان بوده که ۱۰ درصد کاهش‌یافته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کدام شرکت‌ها آخر هفته به مجمع می‌روند؟
حضور ۸ شرکت در مجمع عمومی در تاریخ ۱۶ تیرماه؛

کدام شرکت‌ها آخر هفته به مجمع می‌روند؟

یک کارشناس صنعت لوازم خانگی در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

"لوازم‌خانگی" از منظر سهامداری جذاب است؟

فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی صنعت لوازم خانگی
در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح شد؛

فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی صنعت لوازم خانگی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
عصبی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
راجع به لخزر ....بشی بهتره تا اینقدر سهمو بکوبی