بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کدام ارزهای دیجیتال سود دهی بیشتری دارند؟
از ابتدای پیدایش بیت کوین تاکنون هزاران ارز دیجیتال راه‌اندازی شده که هرکدام از آن‌ها برای یک استراتژی معاملاتی مناسب هستند.
کد خبر : ۲۶۳۳۶۰

کدام ارزهای دیجیتال سود دهی بیشتری دارند؟

بورس نیوز: از ابتدای پیدایش بیت کوین تاکنون هزاران ارز دیجیتال راه‌اندازی شده که هرکدام از آن‌ها برای یک استراتژی معاملاتی مناسب هستند. از بیت کوین و اتریوم گرفته تا دوج کوین و تتر؛ همه این رمزارز‌ها دست معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را برای کسب درآمد و سود باز گذاشته‌اند. بااین‌حال بعضی از ارز‌ها باتوجه‌به فناوری و پروژه پشت آن‌ها، از ارزش بالاتری نسبت به سایر ارز‌های دیجیتال برخوردار هستند. معامله‌گر موفق کسی است که بتواند پرسودترین ارز‌های دیجیتال را شناسایی کرده و از آن‌ها در معاملات خود استفاده کند. در این مقاله به بررسی ارز‌های دیجیتال پرسود می‌پردازیم. با صرف چند دقیقه برای مطالعه مطلب پیش رو، آینده خود در بازار ارز‌های دیجیتال را تضمین کنید.

کاردانو؛ از مهم‌ترین ارز‌های دیجیتال پر سود

کاردانو یکی از شناخته‌شده‌ترین ارز‌های دیجیتال است که در توسعه دی‌اپ‌ها (dApps) نقش مهمی دارد. ارزش بازار کاردانو معادل ۱۴ میلیارد دلار است. ازآنجایی‌که پروژه این ارز باعث حذف جنبه رقابتی و حل مشکل تایید تراکنش در پلتفرم‌هایی مانند بیت‌کوین شد، از همان ابتدای پیدایش توانست توجه بسیاری از افراد را جلب کند. از جمله مزایای دیگر کاردانو می‌توانیم به تسریع زمان تراکنش‌ها و کاهش اثرات مخرب روی محیط‌زیست اشاره کنیم.

کاردانو (ADA) مانند اتریوم برای فعال کردن قرارداد‌های هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز کار می‌کند. توکن ADA در سال ۲۰۱۷ با قیمت ۰.۰۲ دلار معامله می‌شد که این قیمت در سال ۲۰۲۲ به ۰.۴۴ دلار رسیده است. ازهمین‌رو کاردانو را یکی از مناسب‌ترین ارز‌های دیجیتال برای خرید و نگهداری در سال ۲۰۲۲ می‌دانند. بااین‌حال، در دنیای پرنوسان کریپتو هیچ‌چیز قطعی نیست و قبل از هرگونه فعالیتی در این زمینه باید یک دوره آموزش ارز دیجیتال را حتما بگذرانید. به‌این‌ترتیب ریسک معاملاتتان را تا حد چشمگیری کاهش خواهید داد.

اتریوم؛ یکی از بهترین ارز‌های دیجیتال آینده دار

اتریوم دومین ارز دیجیتال محبوب در فهرست کوین مارکت کپ محسوب می‌شود. توسعه‌دهندگان اتریوم در نسخه جدید ۲.۰ مشکلات نسخه اولیه آن را برطرف کرده‌اند. این ارز دیجیتال درواقع یک بلاک‌چین منبع‌باز است که باعث رشد پتانسیل اپلیکیشن‌ها می‌شود. همچنین استفاده از قرارداد‌های هوشمند و توکن‌های غیرقابل‌معاوضه یا NFT‌ها با استفاده از ارز دیجیتال اتریوم ممکن است.

این ارز دیجیتال قدرتمند از نظر قیمتی نیز پتانسیل خوبی برای رشد دارد. از آوریل ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۲۲ قیمت اتریوم رشد ۱۲۵۱۸ درصدی را تجربه کرده و از ۱۱ دلار به ۱۳۸۸ دلار رسیده است. تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز دیجیتال اتریوم را می‌توانید به‌طورکامل در جلسات تدریس خصوصی ارز دیجیتال فرا بگیرید و با تمرین عملی کنار استاد به آن‌ها مسلط شوید.

کدام ارزهای دیجیتال سود دهی بیشتری دارند؟

دوج کوین؛ بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

دوج کوین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سرمایه‌گذاران مبتدی به شمار می‌رود. این ارز در سال ۲۰۱۳ صرفا برای شوخی به وجود آمد، اما به‌لطف یک انجمن اختصاصی و الگو‌های خلاقانه و همچنین با حمایت‌های افراد مشهوری مانند ایلان ماسک به‌سرعت به یک ارز دیجیتال برجسته تبدیل شد. توسعه‌دهندگان با تغییراتی که در بلاک‌چین دوج کوین به وجود آورده‌اند، کارایی آن را بهبود داده و مشکلاتی مانند اثرات زیست‌محیطی را کاهش داده‌اند. برای اینکه بیشتر به ارزش این تغییرات پی ببرید، باید بدانید بلاکچین چیست و چگونه کار می‌کند. به‌این‌ترتیب با نحوه سوددهی ارز دیجیتال دوج کوین هم آشنا خواهید شد.

برخلاف بسیاری از ارز‌های دیجیتال، هیچ محدودیتی برای عرضه دوج کوین وجود ندارد. همین موضوع باعث می‌شود با افزایش عرضه، ارز در معرض کاهش ارزش قرار بگیرد. در سال ۲۰۱۷، قیمت دوج کوین ۰.۰۰۰۲ دلار بود و تا سپتامبر ۲۰۲۲ به ۰.۰۶ دلار رسید؛ یعنی این ارز حدود ۲۹۹۰۰ درصد رشد داشته است.

بایننس کوین؛ بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

بایننس کوین یک ارز دیجیتال کاربردی است که به‌عنوان روش پرداخت برای کارمزد‌های مرتبط با معاملات در صرافی بایننس استفاده می‌شود. BNB سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. کسانی که از این ارز به‌عنوان وسیله پرداخت در معاملات استفاده می‌کنند، از تخفیف‌های ویژه در بایننس (بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان) بهره‌مند می‌شوند.

بایننس کوین از زمان عرضه در سال ۲۰۱۷ صرفا برای تسهیل معاملات در پلتفرم صرافی باننس استفاده می‌شد؛ اما اکنون از آن می‌توان برای ترید، پرداخت یا حتی رزرو‌های اینترنتی استفاده کرد. همچنین بسیاری از افراد این ارز را با سایر ارز‌های دیجیتال مانند اتریوم یا بیت کوین معامله می‌کنند. قیمت بایننس کوین در سال ۲۰۱۷ فقط ۰.۱۰ دلار بود؛ اما تا اواخر سپتامبر ۲۰۲۲ قیمت آن به ۲۸۳ دلار افزایش یافت و حدود ۲۸۲۹۰۰ رشد کرد.

کدام ارزهای دیجیتال سود دهی بیشتری دارند؟

شناخت پرنوسان‌ترین ارز‌های دیجیتال با دوره‌های آموزشی داجکس

در این مقاله به معرفی ارز‌های دیجیتال پرسود پرداختیم و قیمت ارز‌های دیجیتال از ابتدای راه‌اندازی تاکنون را موردبررسی قرار دادیم. توجه کنید که دنیای ارز‌های دیجیتال همواره می‌تواند فعالانش را با نوسان‌ها و فرازونشیب‌های عجیب شگفت‌زده کند. به همین خاطر است که متخصصان و تریدر‌های حرفه‌ای همواره به علاقه‌مندان این حوزه گوشزد می‌کنند که بدون آگاهی و دانش کافی اصلا وارد این بازار نشوند.

تیم متخصص داجکس با علم به اهمیت مهارت‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال در انجام معاملات سودده برای تهیه دوره‌های جامع و کاربردی آموزش ارز دیجیتال اقدام کرده است. با گذراندن دوره‌های مقدماتی، پیشرفته و VIP ارز‌های دیجیتال داجکس می‌توانید مهارت‌های لازم را یاد بگیرید و با تمرین و تکرار به یک معامله‌گر متبحر تبدیل شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا وارد سایت dogex.ae شوید و با مشورت متخصصان داجکس دوره مناسب خود را تهیه کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر