بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
"بجهرم" عملکردی یکسان را در ۳ ماه دوم سال مالی از خود بر جای گذاشت؛

کاهش درآمدزایی توسعه مولد نیروگاهی جهرم

کاهش درآمدزایی توسعه مولد نیروگاهی جهرم
میزان درآمد که بجهرم در شهریورماه از خود به ثبت رساند نسبت به مردادماه ۲ درصد کاهش داشت.
کد خبر : ۲۶۳۳۷۹

کاهش درآمد توسعه مولد نیروگاهی جهرم+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در گزارش فعالیت ماهانه شهریورماه خود مجموع درآمد ماهانه را ۶۰ میلیارد تومان ارائه کرد که تماماً از ارائه خدمات در داخل کشور به‌دست‌آمده و همچنین طی این دوره میزان سرمایه اعلام‌شده شرکت برابر با ۲ هزار و ۴۱۴ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

کاهش درآمد توسعه مولد نیروگاهی جهرم+بورس نیوز

درآمد تجمیعی به دست آمده "بجهرم" در ۶ ماه نخست سال مالی برابر با ۳۲۲ میلیارد تومان بود، درآمدی که در شهریورماه شناسایی کرد ۱۵ درصد بالاتر از میانگین درآمدی در ۵ ماه گذشته بود.

روند درآمد ماهانه "بجهرم"

کاهش درآمد توسعه مولد نیروگاهی جهرم+بورس نیوز

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید بجهرم در ۳ ماه نسخت سال مالی روند رو به رشدی را از خود بر جای گذاشت و در ۳ ماه دوم سال که ماه‌های گرم سال را پیش رو داشت و میزان مصرف برق رو به افزایش بود، عملکردی نسبتاً نزدیکی را در این دوره از خود بر جای گذاشت.

میزان درآمد که بجهرم در شهریورماه از خود به ثبت رساند نسبت به مردادماه ۲ درصد کاهش داشت و همچنین میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته (طبق آخرین اصلاحیه) افزایش ۲۰ درصدی را به همراه داشت ، این مجموعه از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه به افزایش درآمد ۴ درصدی نسبت به ۶ ماه نخست سال گذشته دست پیدا کرد.

مقدار فروش ماهانه توسعه مولد نیروگاهی جهرم برابر با یک‌میلیون و ۵۳۲ هزار و ۷۳۲ مگاوات بر ساعت اعلام شد که در مقایسه با مردادماه یک درصد کاهش را تجربه کرده است.

بیشترین مقدار فروش ماهانه بجهرم در شهریورماه مربوط به «آمادگی تولید انرژی الکتریکی» با ۷۷۳ هزار و ۸۷۸ مگاوات بر ساعت تعلق گرفت که درواقع نسبت به ماه گذشته تغییر چشمگیری را به دنبال نداشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر