بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت برنج گفت:

ورود "برنج فجر" به بورس کالا؛ به زودی

ورود
مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت برنج گفت: برنج فجر به زودی وارد بورس کالای برنج می‌شود. در حال حاضر صادرات برنج بسیار اندک است.
کد خبر : ۲۶۳۴۲۰

ورود

بورس نیوز: اسماعیل یزدان پناه، مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت برنج با اشاره به بورس کالا‌های کشاورزی و وارد شدن برنج به این بورس اظهار کرد: در حال حاضر به صورت آزمایشی برنج طارم وارد بورس شده و بنا داریم برای حمایت از برنج پرمحصول، برنج فجر را وارد بورس کالای کشاورزی کنیم.

وی با اظهار این که برنج فجر به زودی وارد بورس کالای برنج می‌شود، صادرات برنج را برای حمایت از تولیدکنندگان لازم دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر صادرات برنج بسیار اندک است.

وی ادامه داد: متاسفانه جلوی صادرات برنج گرفته شده در حالی تلاش‌های فراوانی برای معرفی برنج ایران صورت گرفته و در نمایشگاه‌های متعددی شرکت کردیم.

یزدان پناه همچنین خواستار استقلال موسسه تحقیقات برنج مازندران شد و گفت: اکنون موسسه تحقیقات برنج استان زیرمجموعه موسسه استان گیلان است درصورتی که فعالیت بیشتر و منحصربفردی دارد.

مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت برنج بر لزوم حمایت از شالیکاران و کشاورزان و رفع دغدغه‌ها و موانع فرا روی تولید برنج شد و گفت: باید نسبت تولید برنج از ارقام محلی به پرمحصول در استان تغییر کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر