بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:

پیش بینی تحقق ۷۰ درصد بودجه سال جاری تا پایان سال

پیش بینی تحقق ۷۰ درصد بودجه سال جاری تا پایان سال
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: پیش بینی ما این است که تا پایان سال ۷۰ درصد از بودجه سال ۱۴۰۱ محقق شود.
کد خبر : ۲۶۳۴۲۴

پیش بینی تحقق ۷۰ درصد بودجه سال جاری تا پایان سال

بورس نیوز: محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در ارزیابی خود از تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان سال ۷۰ درصد از بودجه سال ۱۴۰۱ محقق شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد: در زمینه منابع نفتی بودجه ۱۴۰۲ بعید می‌دانم بیش از انچه ما امسال در بودجه دیدیم، بتوانیم مبلغی را افزایش دهیم مگر اینکه قیمت نفت افزایشی داشته باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های تولیدی کشور و نیازی که ما در داخل کشور داریم، بعید می‌دانم منابع نفتی ما هم از حیث تعداد بشکه‌ای که در روز به فروش می‌رسانیم و هم از محل منابع ریالی آن، افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: به اعتقاد بنده افزایشی که ما در بودجه سال آینده خواهیم داشت بیشتر در حوزه مالیات ها، حقوق ورودی، حقوق دولتی معادن و مواردی از این قبیل خواهد بود.

زنگنه بیان کرد: پیش بینی بنده این است که دولت در سال آینده انتشار اوراق را کاهش خواهد داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت اگر بخواهد حقوق و هزینه‌های خودش را افزایش دهد قطعا باید روی منابعی از جمله مالیات‌ها و حقوق کمرگی حساب باز کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره افزایش حقوق کارگران و کارمندان برای سال آینده بیان کرد: میزان حقوق باید براساس تورم افزایش پیدا کند، با این حال دولت این حق را دارد که در لایحه بودجه در این زمینه تصمیم گیری کند، امسال دولت ۱۰ درصد را مبنا قرار داد که تقریبا با لایحه جدید این رقم به ۲۸ درصد رسید و برای سال آینده هم باید دید دولت چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
جلسه استیضاح وزیر صمت در هفته آینده
یکشنبه هفته آینده برگزار می شود؛

جلسه استیضاح وزیر صمت در هفته آینده

ارسال نظر