بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۰۰روز چهارشنبه (مورخ یازدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱) لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (مورخ هجدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱) به‌منظور دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک مراجعه کنند.
کد خبر : ۲۶۳۴۲۵

برگزاری هفتمین مزایده الکترونیکی اموال تملیکی

بورس نیوز: سعید غلامی باغی، معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد کالا‌های تحت اختیار خود را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به‌صورت اینترنتی به فروش برساند.

وی ادامه‌داد: متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۰۰روز چهارشنبه (مورخ یازدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱) لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (مورخ هجدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱) به‌منظور دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک مراجعه کنند.

غلامی افزود: شرکت‌کنندگان در مزایده باید برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت‌اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح‌کرد: بـرگزاری مزایـده فقط از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می‌پذیرد، بر این اساس همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ اعلام شده با استفاده از امضای الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

وی گفت: ثبت پیشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (مورخ هجدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱) امکان‌پذیر است و داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره‌حساب قابل‌استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

غلامی اضافه‌کرد: اطلاعات ریز اقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت است و دیدن کالا‌های مطرح شده، در همه ایام هفته از ساعت هشت تا ۱۴ امکان‌پذیر خواهد بود.

وی تاکید کرد: متقاضیان باتوجه‌به تنوع کالا‌های مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای موردنظر بازدید به عمل آورند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، زمان رمزگشایی پیشنهاد‌ها را ساعت ۱۰ روز یکشنبه (مورخ ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱) اعلام کرد و گفت: رمزگشایی از مزایده الکترونیک ۲۶۲ با حضور اعضای فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در محل سازمان مرکزی انجام و برندگان اعلام می‌شود.

غلامی خاطرنشان‌کرد: متقـاضیان برای دریـافت اطلاعات بیشتر به‌منظور شرکت در مزایده الکترونیک ۲۶۲ و مشاهده شماره‌تلفن و نشانی مدیریت‌های استانی سازمان اموال تملیکی مراجعه و در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می‌توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره‌تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر