بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
خرید آنلاین ارز موجب ایجاد شفافیت می شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از مزایای خرید آنلاین این است که دیگر ما شاهد حباب قیمت در این بازار نیستیم و از طرف دیگر سودجویان نمی‌توانند با عرضه دلار تقلبی به مقاصد شوم خود برسند.
کد خبر : ۲۶۳۴۶۷

خرید آنلاین ارز موجب ایجاد شفافیت می شود

بورس نیوز: محمد صفایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراهم شدن امکان خرید آنلاین ارز توسط بانک مرکزی اظهار کرد: این اقدام بانک مرکزی در فراهم آوردن زمینه برای خرید ارز به صورت آنلاین اقدامی قابل تغییر و قابل حمایت است.

وی افزود: خرید آنلاین ارز ضمن ایجاد شفافیت در این بازار از ایجاد بازار‌های زیرزمینی برای خرید و فروش که خود منشاء مفاسد بسیاری است جلوگیری می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: یکی از مزایای خرید آنلاین این است است که دیگر ما شاهد حباب قیمت در این بازار نیستیم و از طرف دیگر سودجویان نمی‌توانند با عرضه دلار تقلبی به مقاصد شوم خود برسند.

صفایی خاطرنشان کرد: دلالی و واسطه گری و سوء استفاده از نیاز مردم برای خرید در بازار به شکل سابق آن، در خرید آنلاین ارز دیگر حذف می‌شود ما شاهد بازاری سالم و شفاف برای فروش ارز هستیم.

وی افزود: فراهم آوردن زمینه برای خرید آنلاین ارز از سوی بانک مرکزی همچنین از هرگونه کلاهبرداری و قیمت‌های کاذب و امثال آن در بازار جلوگیری می‌کند و این اقدام گامی موثر در ایجاد شفافیت در بازار ارز است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر