بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
ارزش بیت کوین همچنان بالای خط حمایت
ارزش بیت‌کوین در معاملات صبح روز جاری آسیا کاهش یافت، اما در بالای خط حمایت ۱۹هزار دلار که چندین هفته در نوسان بود همچنان باقی مانده است.
کد خبر : ۲۶۳۴۹۸

ارزش بیت کوین همچنان بالای خط حمایت

بورس نیوز: ارزش بیت‌کوین در معاملات صبح روز جاری آسیا کاهش یافت، اما در بالای خط حمایت ۱۹هزار دلار که چندین هفته در نوسان بود همچنان باقی مانده است. اتر، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ از نظر ارزش بازار مانند بقیه ۱۰ ارز دیجیتال برتر، بدون احتساب استیبل کوین کاهش یافت.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱ درصد کاهش یافت و با ارزش ۱۹هزار و ۳۳۷ دلار آمریکا تا ساعت هشت در هنگ کنگ معامله شد، در حالی که اتر با افت ۱.۳ درصدی به ۱۳۴۵ دلار آمریکا رسید.

بلاک چین پیشرو جهان پس از افزایش ۳.۴۴ درصدی در تعدیل دو هفته‌ای، روز دوشنبه، به بالاترین حد دشواری استخراج رسید. دشواری استخراج بیت‌کوین معیاری است که نشان می‌دهد ماینر‌ها چقدر قدرت محاسباتی بیشتری باید برای تأیید تراکنش‌های یک بلوک برای افزودن به بلاک چین اعمال کنند.

پالی گان با ۰.۷درصد کاهش به ۰.۸۹ دلار آمریکا رسید که کمترین کاهش در فهرست ۱۰ ارز برتر کوین مارکت کپ است. ریپل، به دنبال تغییر دیگری در پرونده حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) در مورد اینکه آیا ریپل یک اوراق بهادار ثبت نشده است، ۳.۳ درصد کاهش یافت و به ۰.۴۵ دلار آمریکا رسید.

همچنین سهام ایالات‌متحده هفته را در روز دوشنبه با افزایش آغاز کرد؛ داوجونز ۱.۳ درصد افزایش یافت، اس اند پی ۵۰۰ نیز به میزان ۱.۲ درصد و نزدک کامپوزیت ۰.۹ درصد افزایش یافت.

هیات اعتماد ایالات‌متحده قرار است آخرین شاخص خود را در مورد اعتماد مصرف‌کننده در روز سه‌شنبه منتشر کند، جایی که انتظار می‌رود این شاخص در ماه اکتبر به ۱۰۵ کاهش یابد که این رقم در ماه سپتامبر ۱۰۸ بود. رقم ۹۰ یا بالاتر به عنوان بازتابی از یک اقتصاد سالم در نظر گرفته می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۹۳۲.۴۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۰۶ درصد کمتر شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر