بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
حضور پرقدرت انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف در بیست و نهمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی
رییس انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف گفت: حدود 20 عضو انجمن ظروف یکبار مصرف در این نمایشگاه  غرفه مستقل دارند و پر قدرت شرکت کرده اند.
کد خبر : ۲۶۳۵۰۸

حضور پرقدرت انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف در بیست و نهمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی

بورس نیوز: حمید صمدی، رییس انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف درباره مشارکت این انجمن در بیست و نهمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته، و حضور اعضای این انجمن گفت: حدود ۲۰ عضو انجمن ظروف یکبار مصرف در این نمایشگاه غرفه مستقل دارند و پر قدرت شرکت کرده اند.

صمدی درباره اهداف این انجمن در این نمایشگاه گفت: اهداف کلی این انجمن راهبردی و دنبال رشد و کمک به اعضا در باب مواد اولیه و مسائل راهنمایی‌های ماشین آلات این صنعت است. همچنین این انجمن هدفش در این نمایشگاه، شناساندن خود و اعضا به مشتریان داخلی و خارجی و به خصوص عراق، آسیانه میانه و کشور‌های C.I.S که در حال حاضر به خصوص در بحث صادرات چارچوب ها‌ی بهتری را برای جذب اجناس اعضا دارند، در حال حرکت است. این انجمن آمادگی دارد، در این راستا کاتالوگ‌ها و اطلاعات اعضا را جهت معرفی در این نمایشگاه به مشتریان ارائه دهد تا بتوانند در بحث صادرات در این حوزه حرکت‌های موثری صورت گیرد.

وی درباره اهمیت و عملکرد این نمایشگاه برای اعضای این انجمن ادامه داد: شرکت‌ها در نمایشگاه‌ها چاپ و بسته بندی حضور گسترده تری خواهند داشت و نسبت به نمایشگاه ایران پلاست قطعا با توجه به حضور مشتریان بیشتر، نتیجه بهتری دریافت خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پیشرفت چشمگیر صنعت پتروشیمی؛

ظرفیت ۹۰ میلیون تنی پتروشیمی ایران

ارسال نظر