بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
انتشار اطلاعات بدهکاران کلان بانکی تا پایان شهریور
بانک مرکزی فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان جاری و غیر جاری بانک‌ها در پایان شهریورماه ۱۴۰۱ که مورد بررسی نهایی قرار گرفته است را منتشر کرد.
کد خبر : ۲۶۳۵۲۳

انتشار

بورس نیوز: با اشاره به بخش یک از بند د تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور درخصوص انتشار مانده تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط شبکه بانکی در تارنمای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار که تسهیلات و تعهدات بیشتر از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط محسوب می‌گردد، فهرست اطلاعات «تسهیلات و تعهدات کلان» ۱۸ و «اشخاص مرتبط» ۲۲ بانک و موسسه اعتباری در پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ که مورد بررسی نهایی قرار گرفته به انضمام اطلاعات «تسهیلات کلان غیرجاری» به تفکیک هر بانک منتشر شده است.

شایان ذکر است اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان مرتبط سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری پس از دریافت و بررسی نهایی منتشر خواهد شد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرد فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان بانک‌هایی که در پایان سه ماه اول سال جاری مورد بررسی نهایی قرار گرفته اند به همراه اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری و تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط به تفکیک هر بانک به روزرسانی و منتشر شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت:

بیش از ۴ میلیون تن نهاده دامی دولتی در انتظار ترخیص

ارسال نظر