بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
فروش اقساطی ۱۹۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور
سرپرست دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن گفت: در مجموع حدود ۱۹۰ هزار واحد مسکن مهر فروش اقساطی نشده در اقصی نقاط کشور وجود دارد که این واحد‌های باقیمانده به عنوان نمونه در شهر جدید پردیس، هشتگرد و پرند و در استان‌های خوزستان و البرز به صورت ویژه باید تعیین تکلیف شوند.
کد خبر : ۲۶۳۵۷۴

فروش اقساطی 190هزار واحد مسکن مهر در کشور

بورس نیوز: احمد خادمیان، سرپرست دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن اظهار کرد: جلسه شورای مسکن برای بررسی وضعیت مسکن مهر‌های باقیمانده و روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

وی گفت: در این نشست سرعت دادن به عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، تعیین تکلیف و فروش اقساطی پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر شهری و روستایی تا پایان بهمن سال جاری، مورد بررسی قرار گرفت.

خادمیان مدیریت و نظارت مستقیم بر سامانه‌های طرح نهضت ملی مسکن، پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن، پرداخت تسهیلات ساخت به بخش غیردولتی و سامانه ثبت‌نام و واگذاری مسکن مهر، پیگیری اتصال کامل سامانه بانک اطلاعات زمین سازمان ملی زمین و مسکن؛ سامانه تسهیلات ساخت مسکن روستایی بنیاد مسکن و سامانه تسهیلات ساخت بافت فرسوده شرکت بازآفرینی شهری به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن را از دیگر موضوعات مورد بررسی عنوان کرد.

سرپرست دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در خصوص باقیمانده مسکن مهر با تاکید وزیر راه و شهرسازی تمامی ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهر‌های جدید مکلف شدند تا واحد‌های باقیمانده مسکن مهر تحت مسئولیت خود را تا پایان بهمن ماه امسال تعیین تکلیف و فروش اقساطی کنند.

وی واحد‌های باقیمانده مسکن مهر را ۱۹۰ هزار واحد عنوان کرد که فروش اقساطی نشده‌اند و تاکید کرد: در مجموع حدود ۱۹۰ هزار واحد مسکن مهر فروش اقساطی نشده در اقصی نقاط کشور وجود دارد که این واحد‌های باقیمانده به عنوان نمونه در شهر جدید پردیس، هشتگرد و پرند و در استان‌های خوزستان و البرز به صورت ویژه باید تعیین تکلیف شوند.

وی گفت: پیش‌تر این عدد معادل ۲۵۰ هزار واحد در ابتدای دولت سیزدهم بوده است که هم اکنون بعد از چند ماه این رقم به ۱۹۰ هزار واحد رسیده است و با تاکید وزیر راه و شهرسازی ادارات تابعه مکلف به تعیین تکلیف و فروش اقساطی واحد‌های باقیمانده هستند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر