بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
بانک تجارت در مهرماه به تراز مثبت ۲۲ درصدی دست پیدا کرد؛

درآمد‌های "وتجارت" بالاتر از میانگین

درآمد‌های
بانک تجارت از ابتدای سال مالی تاکنون میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به دست آورده مبلغی بالغ‌بر ۲۷ هزار و ۵۰۵ میلیارد تومان بود .
کد خبر : ۲۶۳۶۲۴

بورس نیوز:

بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه ۱۴۰۱ مجموع درآمدی که تسهیلات اعطایی در سامانه کدال به ثبت رساند مبلغی بالغ‌بر ۴ هزار ۲۰ میلیارد تومان بود و همچنین "وتجارت" در آغاز نیمه دوم سال جاری به درآمد تجمیعی ۲۷ هزار و ۵۰۵ میلیارد تومانی دست‌یافت.

درآمد‌های

بانک تجارت در مهرماه سال جاری میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به ثبت رساند نسبت به مهرماه سال گذشته شاهد رشد ۵۷ درصدی درآمد‌های خود از این بخش بود، همچنین میزان درآمدی که در این دوره به دست آمد ۳ درصد بالاتر از میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته بوده است.

درآمد تسهیلات اعطایی بانک تجارت

بانک تجارت از ابتدای سال مالی تاکنون میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به دست آورده مبلغی بالغ‌بر ۲۷ هزار و ۵۰۵ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۳۳ درصدی را به دنبال داشت.

درآمدی که این بانک در مهرماه شناسایی کرد به تراز مثبت ۲۲ درصدی دست پیدا کرد، لازم به ذکر است که درآمد‌های عملیاتی محقق‌شده "وتجارت" در مهرماه به ۵ هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان رسید، این درآمد‌ها حاصل از «تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری و درآمد کارمزد» است.

درآمد‌های

بیشترین درآمدزایی به ثبت رسیده توسط "وتجارت" در مهرماه مربوط به تسهیلات اعطایی در بخش‌های «مرابحه» و «مشارکت مدنی» بود، میزان درآمدی که از این بخش‌ها حاصل شد به ترتیب برابر با مبلغ یک هزار ۶۷۴ میلیارد تومان و ۵۸۵ میلیارد تومان است.

افزایش درآمد‌هایی مشهود این بانک مرتبط با «مرابحه و تسهیلات ارزی» بود، "وتجارت" توانست در مهرماه به تراز تجمیعی مثبت ۲۷ درصدی در این دوره برسد، سود عملیاتی بانک تجارت در مهرماه مبلغ ۷۲۹ میلیارد تومان به ثبت رسید.

در پایان لازم به ذکر است که در توضیحات فعالیت ماهانه این بانک آمده است که وجود اختلاف در درآمد تسهیلات اعطائی مندرج در جدول "درآمد‌های عملیاتی محقق شده" با جدول "وضعیت تسهیلات اعطائی" مربوط به کارمزد تسهیلات قرض الحسنه است که به‌علت تفکیک درآمد‌های کارمزدی، مبلغ مورد نظر از درآمد تسهیلات اعطائی کسر و به درآمد کارمزد منتقل گردیده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۱۶۰ میلیارد تومان سود خالص
درآمد تسهیلات اعطایی بانک تجارت ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد؛

۱۶۰ میلیارد تومان سود خالص "وتجارت"

کاهش ۱۷ درصدی هزینه‌های مالی بانک تجارت
بانک تجارت در خردادماه به تراز مثبت ۴۲ درصد رسید؛

کاهش ۱۷ درصدی هزینه‌های مالی بانک تجارت

رفتار احتیاطی برای سهم‌های بزرگ
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۱۱ اردیبهشت؛

رفتار احتیاطی برای سهم‌های بزرگ

ارسال نظر