بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
افزایش درآمدهای بانک پارسیان
درآمد تجمیعی بانک پارسیان تا پایان مردادماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد.
کد خبر : ۲۶۳۶۳۰

بانک پارسیان

بورس نیوز:

بانک پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمدی که از محل تسهیلات اعطایی طی این دوره شناسایی کرد برابر با یک هزار و ۸۶ میلیارد تومان بود، درآمد تجمیعی که این بانک طی ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی توانست به دست آورد نیز مبلغی بالغ‌بر ۵ هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان به ثبت رسید.

درآمد تجمیعی بانک پارسیان تا پایان مردادماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد، به گونه‌ای که در ۵ ماه ابتدایی سال مالی گذشته میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به دست آورد برابر با ۴ هزار و ۷۳۳ میلیارد تومان بود، بیشترین میزان درآمدی که بانک پارسیان از تسهیلات اعطایی در مردادماه از خود برجای گذاشته مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «تسهیلات ارزی» به ترتیب با مبالغ ۴۶۱ میلیارد تومان و ۱۸۴ میلیارد تومان بود.

مقدار درآمد تسهیلات اعطایی "وپارس"

بانک پارسیان

بانک پارسیان در مردادماه میزان درآمد محقق‌شده خود را طی پنجمین ماه سال جاری مبلغی بالغ‌بر یک هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان بود، عمده‌ترین درآمدی که دراین‌بین به دست آمد متعلق به تسهیلات اعطایی بود و پس‌ازآن نیز بیشترین درآمد از بخش «کارمزد» با ۱۶۱ میلیارد تومان به دست آمد.

میزان درآمدی که "وپارس" از تسهیلات ارزی طی مردادماه از خود بر جای گذاشت نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش پیدا کرد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمدی که از این بخش به دست آمد بالغ‌بر یک هزار و ۵۸۳ میلیارد تومان بود به‌گونه‌ای که ۳۰ درصد از درآمد تجمیعی این بانک را به خود اختصاص داده است.

در مردادماه سال جاری میزان تسهیلات وصولی طی دوره بانک پارسیان برابر با ۱۱ هزار و ۳۰۷ میلیارد تومان اعلام شد، میزان سود سپرده‌ای که بانک پارسیان به مشتریان خود جهت سرمایه‌گذاری پرداخت کرد نیز بالغ‌بر یک هزار و ۸۸۷ میلیارد تومان بود.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر