بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
بیش از ۱۱۲ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شد
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بنابر آمار در مهر بیش از ۱۱۲ میلیون قطعه جوجه ریزی شد که با این وجود در بحث تامین و تولید مرغ مشکلی نداریم.
کد خبر : ۲۶۳۷۴۷

بیش از ۱۱۲ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شد

بورس نیوز: حبیب اسداله نژاد، مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی اظهار کرد: بنابر آمار در مهر بیش از ۱۱۲ میلیون قطعه جوجه ریزی شد که با این وجود در بحث تامین و تولید مرغ مشکلی نداریم.

به گفته او، برآورد‌ها حاکی از آن است که در آبان ۱۲۴ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گیرد که با کاهش سرانه مصرف این میزان مرغ مازاد بر نیاز کشور است که توسط پشتیبانی امور دام باید از سطح بازار جمع آوری شود.

اسداله نژاد افزود: دولت برای اعمال سیاست تنظیم بازار در مواقعی که احساس کند قیمت‌ها غیرواقعی است یا کمبودی در بازار وجود دارد، اقدام به توزیع مرغ منجمد می‌کند که بنابر آخرین آمار روزانه ۵۰۰ تن مرغ در سطح کشور عرضه می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: اصلاح ۵ درصدی نرخ مرغ کارشناسی نیست و نسبت به این نرخ انتقاداتی داریم‌چرا که بر مبنای مولفه‌های تولید، مرغداران در فروش هر کیلو مرغ ۵ تا ۶ هزار تومان زیان می‌کنند.

اسداله نژاد گفت: در شرایط کنونی نیاز روزانه بازار به طور کامل تامین‌می شود و در آذرماه به سبب حجم‌جوجه ریزی آبان با تراکم مرغ مواجه خواهیم شد چرا که با کاهش سرانه مصرف بعد از مردمی سازی یارانه، این‌حجم تولید کارشناسی نیست.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
توزیع مرغ منجمد به میزان ۱۰۰۰ تن در روز
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت:

توزیع مرغ منجمد به میزان ۱۰۰۰ تن در روز

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
صادرات نباید سود بیشتر از فروش داخل برای مرغدار داشته باشد .
عوارض صادرات مرغ و گوشت از صادر کننده گرفته شود .
مرغداران هیج وقت ســــــودی را که از فروش پر مرغ و پای مرغ و سنگدان و جگر مرغ برده اند را نمیگویند!!!!!!!!
قیمت خــــــرید مرغ در بازار هنوز برای مصرف کننده سنگین است . و بهتر است چاره اندیشی شود .