بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور:

پرداخت سود سهام عدالت ۲ برابر سال گذشته

پرداخت سود سهام عدالت ۲ برابر سال گذشته
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت:امسال دو مرحله پرداخت سود سهام عدالت صورت می‌گیرد و مردم دو برابر سال‌های قبل سود دریافت می‌کنند.
کد خبر : ۲۶۳۷۹۳

پرداخت سود سهام عدالت ۲ برابر سال گذشته

بورس نیوز: عسگر توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور این که پیش بینی می‌شود تا پایان سال نسبت به تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان اقدام می‌شود، انحصار وراثت را شرط لازم برای تعیین تکلیف دانست و اظهار کرد: پس از انجام امور مربوط سهام بین ورثه تقسیم می‌شود.

وی درباره سود سهام عدالت فوت شدگان نیز افزود: سود سال‌های قبل نیز در حساب افراد باقی است بین ورثه تقسیم می‌شود و تقسیم سهام بالسویه خواهد بود و هرگونه اخذ وکالت در این زمینه غیرقانونی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور درباره سهام عدالت فرزندان نیز گفت: فرزندانی که تا سال ۹۲ دنیا آمدند اگر پدر و مادر آنان جزو سهامدار باشند فرزندان نیز جزو مشمولان اضافه می‌شوند.

توکلی با اشاره به تصویب بسته حمایتی و جلوگیری از فروش سهام عدالت سبب شد که قیمت آن رو به رشد باشد، افزود: برخی دلالان و سودجویان درصدد بودند تا سهام مردم را با قیمت ناچیز خریداری کنند که جلوی آن گرفته شد.

وی ارزش سهام عدالت را بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: سود شرکت‌های غیربورسی قرار بود شهریور انجام شود که محقق نشد و درتلاش هستیم تا پایان ماه جاری و ماه بعد این سود واریز شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: امسال دو مرحله پرداخت سود سهام عدالت صورت می‌گیرد و مردم دو برابر سال‌های قبل سود دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سرمایه گذاری در سهام عدالت به شکل غیر مستقیم باقی بماند
علی سعیدی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد؛

سرمایه گذاری در سهام عدالت به شکل غیر مستقیم باقی بماند

ارسال نظر