بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:

پرداخت بدهی ۲ هزار میلیارد تومانی به داروخانه‌ها

پرداخت بدهی ۲ هزار میلیارد تومانی به داروخانه‌ها
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان بدهی به داروخانه‌ها داشتیم که تامین و پرداخت شد.
کد خبر : ۲۶۳۸۰۶

پرداخت بدهی ۲ هزار میلیارد تومانی به داروخانه‌ها

بورس نیوز: سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تمهیدات این وزارتخانه برای بازار دارو خبر داد و اظهار کرد: مواد اولیه به صورت وفور تامین و توزیع شده و برای تولید دارو‌های آنتی‌بیوتیک ظرفیت‌های جدیدی تامین کردیم.

وی در خصوص تولید سرم نیز توضیح داد: تا پایان سال ظرفیت تولید سرم را به ۶ میلیون سرم در ماه خواهیم رساند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات دارویی با دستورات رئیس جمهور کاهش یافته، بیان کرد: بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان بدهی به داروخانه‌ها داشتیم که تامین و پرداخت شد. اگر مقدار جزئی مانده باشد، پرداخت می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امروز نیز ۵ هزار میلیارد تومان بدهی به بیمارستان‌ها پرداخت می‌شود.

مرتضوی همچنین درباره برنامه دولت برای بهبود معیشت مردم خاطرنشان کرد: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های متنوعی داریم. نگاه کلان دولت بهبود معیشت برای همه دستگاه‌های اجرایی و شغلی در کشور است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: تصمیمات خوبی در این زمینه هم برای کارمندان و کارگران و بازنشستگان گرفته شده و مأموریت ما در وزارت کار رفع فقر نسبی و مطلق و ایجاد رونق اقتصادی است.

مرتضوی درباره لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان با برخی مراکز درمانی گفت: این موضوع صحت ندارد؛ یکسری بدهی سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه‌های علوم پزشکی و داروخانه‌ها داشتیم که پرداخت شده است و رقم این بدهی حدود ٢ هزار میلیارد تومان به داروخانه‌ها بوده که پرداخت شد.

وی ادامه داد: یکی دو بیمارستان در این زمینه وجود داشت که حسب دستوری که وزیر بهداشت داد، این مشکل برطرف شد.

وی با تاکید بر اینکه رفع فقر مطلق و کاهش فقر نسبی و به ظرفیت اسمی رساندن واحد‌های تولیدی ماموریت ویژه این وزارتخانه است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر