بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
دولت مسیر خدمت را با قوت ادامه می‌ دهد
رئیس‌جمهور گفت: تلاش دشمن ایجاد مانع برای فعالیت و خدمت‌رسانی دولت به مردم است، اما دولت مصمم است مسیر خدمت و پیشرفت را با قوت ادامه دهد و این حرکت با آشوب‌ها و فضاسازی‌ها متوقف نمی‌شود.
کد خبر : ۲۶۳۸۲۰

دولت مسیر خدمت را با قوت ادامه می‌دهد

بورس نیوز: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت با اشاره به جنگ شناختی دشمن و هجمه گسترده تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی، اظهار کرد: جاهلیت مدرن که مسلح به انواع سلاح‌ها و ابزار‌های نوین است، می‌خواهد ملت‌ها واقعیت‌ها را ندانند و مانع شناخت حقیقت در جامعه می‌شود.

وی افزود: یکی از کار‌های اصلی جریان جاهلی و تروریسم فرهنگی این است که حقیقت گفته نشود یا به‌طور کامل گفته نشود و ازهمین‌رو امروز حتی از طرح نام کودکی که خانواده خود را در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز از دست داده است هم مانند نام حاج قاسم سلیمانی در هراس است و آن را از فضای مجازی حذف می‌کند. تلاش دشمن ایجاد مانع برای فعالیت و خدمت‌رسانی دولت به مردم است، اما دولت مصمم است مسیر خدمت و پیشرفت را با قوت ادامه دهد و این حرکت با آشوب‌ها و فضاسازی‌ها متوقف نمی‌شود.

«تقویت فعالیت‌های حوزه‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال»، «پیگیری جدی اجرای مصوبات دور اول سفر‌های استانی و برنامه‌ریزی برای تسریع توسعه استان‌ها در دور دوم سفر‌ها با توجه به انتخاب معاون جدید اجرایی» و نیز «پیگیری جدی اجرایی شدن توافقات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها» از دیگر تأکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود.

رئیس جمهور با اشاره به رأی اعتماد مجدد مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت، از توجه نمایندگان ملت به کارنامه موفق فاطمی امین تشکر کرد و همدلی و همراهی قوای سه‌گانه را زمینه‌ساز افزایش کارآمدی و خدمت‌رسانی مضاعف در جهت گره‌گشایی از مشکلات مردم دانست.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر