بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی:

متخلفان دارو محکوم به پرداخت ۶ میلیارد ریال شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت:در بخش بهداشت، دارو و درمان طی هفت ماهه امسال میزان محکومیت متخلفین ملبغ ۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون و ۵۸ هزار ریال بوده است.
کد خبر : ۲۶۳۹۰۴

متخلفان دارو محکوم به پرداخت ۶ میلیارد ریال شدند

بورس نیوز: حسین حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: در هفت ماهه امسال، چهار فقره پرونده قاچاق آرد تشکیل شده؛ در حوزه آرد و نان نیز ۱۳۹ پرونده گشوده شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت، ۲۴۸۰ فقره پرونده قاچاق سوخت تشکیل شده، افزود: در روز‌های اخیر نیز مأموران گشت پاسگاه باغستان فردوس حین کنترل خودرو‌های عبوری از یک دستگاه خودروی سواری ۱۲۰۰ لیتر گازوییل قاچاق را کشف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: طبق مقررات، خرید و فروش، حمل و نگهداری کالای یارانه‌ای تخلف است، لذا شعبه پس از احضار متهم و رسیدگی‌های قانونی و احراز وقوع تخلف بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، متهم را به استناد بند پ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز، علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به پرداخت ۱۲۳ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

حسن پور ادامه داد: به موجب مقررات قانونی هر شخص که مرتکب تخلف حمل یا نگهداری کالا‌های قاچاق یارانه‌ای شود علاوه بر ضبط کالا، معادل دو تا چهار برابر ارزش کالا، جریمه نقدی می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفت ماهه سال جاری ۲۶۹۱ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است، تصریح کرد: ۲۶۱۰ فقره پرونده مختومه شده و میزان محکومیت متهمین ۱۱۶ میلیارد و ۱۴۴ میلیون و ۹۵۶ هزار ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز در این مدت در بازه زمانی بیان شده ۳۰۵۶ پرونده تشکیل شده و ۳۰۰۷ پرونده در بخش کالا و خدمات مختومه شده و میزان محکومیت متخلفین در این بخش هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و ۲۰۲ هزار ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش بهداشت، دارو و درمان ۳۷۵ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شده و ۳۷۱ پرونده مختومه شده است.

حسن پور گفت: همچنین، طی هفت ماهه امسال میزان محکومیت متخلفین ملبغ ۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون و ۵۸ هزار ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت:

ترانزیت کالاهای چینی به اروپا از مسیر ایران

پرداخت بدهی ۲ هزار میلیارد تومانی به داروخانه‌ها
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:

پرداخت بدهی ۲ هزار میلیارد تومانی به داروخانه‌ها

ارسال نظر