بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
افت فروش "سپاها" به خارجی ها

ریزش درآمدهای سیمان سپاهان

ریزش درآمدهای سیمان سپاهان
"سپاها" در مهرماه سال گذشته از فروش در بازار صادراتی به درآمد ۴۲ میلیارد تومانی رسید اما؛ در این دوره ماهانه به درآمد ۸ میلیارد تومانی رسید.
کد خبر : ۲۶۳۹۱۳

ریزش درآمد ۱۵ درصدی سیمان سپاهان+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت سیمان سپاهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمد ماهانه‌ای که در این دوره از فروش محصولات شناسایی کرد برابر با مبلغ ۱۰۲ میلیارد تومان بود، گفتنی است که پایان دوره مالی این شرکت سیمانی شهریورماه سال ۱۴۰۲ است.

میزان درآمد ماهانه "سپاها" که در مهرماه به ثبت رسید مربوط به فروش محصولات در بازار صادراتی و داخلی بود، بیشترین درآمد در بازار داخلی با ۹۴ میلیارد تومان به دست آمد و در بازار صادراتی نیز ۸ میلیارد تومان درآمدزایی داشت.

درآمد ماهانه "سپاها" به سومین ماه ریزش رسید

شرکت سیمان سپاهان میزان درآمدی که در مهرماه به ثبت رساند با کاهش ۱۵ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود و به سومین ماه متوالی در ریزش درآمدی خود رسید، درآمد ماهانه این شرکت در ماه گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان اطلاع‌رسانی شد و در این دوره کاهش ۱۸ میلیارد تومانی را به دنبال داشت، همچنین "سپاها" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش درآمد ۸ درصدی روبه‌رو بود.

ریزش درآمد ۱۵ درصدی سیمان سپاهان+بورس نیوز

شرکت سیمان سپاهان در مهرماه سال جاری از فروش محصولات سیمان و کلینکر درآمدزایی کرد، بیشترین میزان درآمدزایی صورت گرفته توسط سپا‌ها در مهرماه متعلق به سیمان بود که تماماً در بازار داخل کشور به فروش رسید، در بازار صادراتی نیز محصول به فروش رسیده مربوط به کلینکر با ۸ میلیارد تومان بود.

"سپاها" در مهرماه سال گذشته از فروش محصولات در بازار صادراتی به درآمد ۴۲ میلیارد تومانی دست‌یافت اما؛ در این دوره ماهانه به درآمد ۸ میلیارد تومانی رسید، این کاهش درآمد نزدیک به ۸۱ درصد (معادل ۳۴ میلیارد تومان) بود.

مقدار فروش محصولات سیمان سپاهان

سیمان سپاهان در مهرماه ۱۴۵ هزارتن از محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند، مقدار فروش سیمان سپاهان در مهرماه ۱۲ درصد کاهش مقدار فروش ماهانه را به دنبال داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۱ درصد اُفت را تجربه کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تداوم کاهش ارزش بازار
ارزش بازار توسعه سرمایه و صنعت غدیر ۳۰۶ میلیارد تومان کاهش یافت؛

تداوم کاهش ارزش بازار "سغدیر"

پرداخت سود  ۱۱ شرکت بورسی از طریق سجام
در هفته نخست تیرماه صورت گرفت؛

پرداخت سود ۱۱ شرکت بورسی از طریق سجام

پذیرش انبار شرکت‌های سیمان سپاهان و فیروزکوه در بورس کالا
امکان خرید آنلاین سیمان از انبار ۲۸ شرکت فراهم شد؛

پذیرش انبار شرکت‌های سیمان سپاهان و فیروزکوه در بورس کالا

ارسال نظر