بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
حفاری شمال به میانگین درآمد ۱۴۳ میلیارد تومان رسید؛

فرونشست درآمدهای "حفاری"

فرونشست درآمدهای
میزان درآمدی که حفاری شمال در مهرماه به ثبت رساند نسبت به مهرماه سال گذشته ۶ درصد کاهش را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۶۳۹۳۷

کاهش درآمد حفاری در مهرماه+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت حفاری شمال در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در مهرماه سال جاری منتشر کرد میزان درآمدی که از ارائه خدمات و فروش به دست آورد برابر با مبلغ ۱۵۲ میلیارد تومان بود، این درآمد شناسایی‌شده در این دوره ماهانه در مقایسه با شهریورماه با ۶ درصد (معادل ۹ میلیارد تومان) کاهش را به همراه داشت.

میزان درآمدی که "حفاری" از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه از ارائه خدمات به ثبت رساند یک هزار و ۴ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، سرمایه ثبت‌شده از سوی این شرکت در عملکرد ۷ ماهه منتهی به مهرماه (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تاکنون ۹۰۰ میلیارد تومان بود.

کاهش درآمد حفاری در مهرماه+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده حفاری شمال

میزان درآمدی که حفاری شمال در مهرماه به ثبت رساند نسبت به مهرماه سال گذشته ۶ درصد کاهش را شاهد بود و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز با کاهش درآمد ۱۰ میلیارد تومانی روبه‌رو بود، لازم به ذکر است که شرکت حفاری شمال درآمدی که در مهرماه سال جاری ارائه کرد نسبت به متوسط درآمد یک ماه گذشته ۷ درصد افزایش داشت.

میانگین درآمدی که حفاری شمال تا هفتمین ماه از سال مالی بر جای گذاشت ۱۴۳ میلیارد تومان بود، بیشترین میزان درآمد به ثبت رسیده در مهرماه مربوط به بخش «پروژه گلخاری» با ۵۲ میلیارد تومان بود و رتبه بعدی نیز متعلق به بخش «دکل دریایی سحر ۱» با ۳۳ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حضور ۷ شرکت در مجمع تا پایان هفته
کدام شرکت‌ها در هفته جاری به مجمع می‌روند؛

حضور ۷ شرکت در مجمع تا پایان هفته

پایانی پر رفت و آمد برای مجامع تیرماه
بیش از ۵۰ شرکت در مجمع عمومی روز ۳۰ تیرماه حضور دارند؛

پایانی پر رفت و آمد برای مجامع تیرماه

ارسال نظر